"גוררים לבחירות", "נתניהו מתעלל באזרחים": קרב ההאשמות ממשיך

השר הנגבי מתח ביקורת על התנהלות כחול לבן, והאשים: "יש עוד שנה לרוטציה - אין הצדקה לפזר את הכנסת על רקע חרדה לא ברורה". מנגד, השר שוסטר טען: "לא מאמין שיקרה נס ונתניהו יהפוך עורו"

זמן צפייה: 11:34

בדרך לבחירות? השר צחי הנגבי התייחס הערב (שישי) לקרע בקואליציה, והאשים בריאיון לחדשות 13 את התנהלות כחול לבן. "ההתנהגות שלהם מראה שהפור נפל - הם לוקחים הימור שיכול להביא לקיצם ויגרור את ישראל לבחירות", טען.

"הרוטציה היא עוד שנה - איזו הצדקה יש לקחת את כולנו לבחירות, שברור שהן מיותרות ולא ישנו את המצב?", המשיך. "אם יש ממש בחששות שמא נתניהו לא יממש את מחויבותו לרוטציה - אז יגבו מאיתנו את המחיר. לעשות את זה שנה קודם על רקע חרדה לא ברורה, שאני לא מאמין שהיא מוצדקת - זו התאבדות פוליטית של כחול לבן".

הנגבי המשיך ותקף את מהלכי מפלגתו של בני גנץ: "הקש ששבר את קו הגמל היה ההצבעה על פיזור הכנסת, אבל הייתה גם ועדת הבדיקה לצוללות, הוועדה שהם היו חייבים להקים למינוי בכירים שהם לא הקימו, השתתפותם בהפגנות נגדנו, דברים מאוד חריפים. אם כל זה ישתנה והם יחזרו להיות ממשלה ביחד איתנו – נכהן ארבע שנים".

השר צחי הנגבי
השר צחי הנגבי | צילום: חדשות 13

מנגד, השר אלון שוסטר (כחול לבן) תקף גם הוא את הליכוד ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו. "גנץ נתן את כל הזמן האפשרי לראש ממשלה שמתעלל באזרחי ישראל. למען אזרחי ישראל הוא נשאר בממשלה, וכעת הזמן להגיד עד כאן", הצהיר.

"יכול לקרות איזה נס ונתניהו יהפוך את עורו – זה כמו לעשות פרסה באמצע אוטוסטרדה. אני מתקשה להאמין שיקרה הנס הזה, ואנחנו כנראה בדרך לבחירות". עוד המשיך שוסטר ואמר: "נבחן כל דרך כדי להסיר את המכשול ששמו נתניהו. לא פוסל שום הליך שיגרום לכך שתהיה ממשלה מתפקדת".