העצור מפרשת הצוללות שמועסק בליכוד - חרף תפוקה שמוטלת בספק

למרות שרמי טייב נעצר ב-2017 בחשד לתיווך לשוחד בתיק 3000, הוא הוחזר לעבוד בשורות המפלגה, בשכר גבוה יחסית לאחרים בסיעה. גורם בליכוד: "הגיעה הנחיה מגבוה לקבל אותו" • פרסום ראשון

זמן צפייה: 02:15

חגיגות השכר בליכוד נמשכות: רמי טייב, שנעצר במסגרת חקירת פרשת הצוללות לפני כשלוש שנים, שלושה חודשים לאחר מכן, למרות הקשיים, הוא הועסק במפלגה ומאז מקבל בכל חודש בין 20 ל-25 אלף שקלים - כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 13.

בתחילת ספטמבר 2017, כאמור, אז שימש כיועצו הפוליטי של השר שטייניץ, הוא נעצר בחשד לתיווך לשוחד בפרשת הצוללות. בנובמבר התברר כי יהיה קשה מאוד להחזיר אותו לעבודה, אבל אז, על פי גורם במפלגה - "הגיעה הנחיה מגבוה לקבל אותו שוב".

מקורות שונים טענו כי התפוקה של טייב עבור סיעת הליכוד דלה למדי. הוא אפילו לא חבר בקבוצות הוואטסאפ של חברי הסיעה, והוא גם לא עובד עם יושב ראש הסיעה והקואליציה, מיקי זוהר. הגורמים הוסיפו כי בחלק מהתקופה הוא עבד גם בדברים אחרים במקביל לעבודתו בליכוד, וציינו כי שכרו ותנאי העסקתו נחשבים לגבוהים יחסית לאחרים בסיעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גדעון סער עוזב את הליכוד: צפוי להודיע על הקמת מפלגה חדשה

בשל קשיים משפטיים: רה"מ נסוג מהסגר הלילי – ובוחן חלופות

ה-FDA: החיסון של פייזר הציג 94% יעילות אצל נבדקים מעל גיל 55

רמי טייב
רמי טייב | צילום: חדשות 13

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "מדובר בטענה שקרית ומגוחכת שמהווה הוצאת דיבה נגד הליכוד. רמי טייב הועסק כדין במשרה חלקית בסיעת הליכוד על ידי יו"ר הסיעה דאז ח"כ דוד ביטן. הוא לא הואשם בעניין הצוללות וממילא לשקר שאתם מספרים אין רגליים".

מרמי טייב נמסר באמצעות עורך דינו: "טייב הועסק בסיעת הליכוד לאחר שנבחר על בסיס כישוריו וניסיונו הרב. הטענה כי אינו עובד בסיעה משוללת כל יסוד. טייב מבצע את תפקידו בסיעה נאמנה ובאופן שוטף".