עמיר פרץ ימשיך לכהן כיו"ר העבודה; לא ייערכו פריימריז לרשימה

הנהלת המפלגה אישרה פה אחד את המשך כהונתו של פרץ, וכן את השותפות עם "גשר" בראשות אורלי לוי אבקסיס. ההחלטות יובאו לאישור ועידת המפלגה שתתכנס בשבוע הבא

זמן צפייה: 01:00

הנהלת מפלגת העבודה אישרה היום (שלישי) פה אחד את המשך כהונתו של עמיר פרץ כיו"ר המפלגה, לקראת הבחירות במארס 2020. כמו כן, אישרה ההנהלה את המשך השותפות עם מפלגת גשר בראשות ח”כ אורלי לוי אבקסיס.

עוד החליטה הנהלת המפלגה כי לא יתקיימו בחירות מקדימות לרשימת המפלגה לכנסת ה-23.

ההחלטות יובאו לאישור ועידת המפלגה, שתתכנס ביום רביעי בשבוע הבא.

עוד בחדשות 13:

בחירות 2020: הימין החדש השיקה קמפיין; מרצ לא תערוך פריימריז

מתחים בגוש השמאל: במרצ לא מוכנים לתת לשפיר מקום בכיר במפלגה

סער: "בחירה בנתניהו היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא"

ראשי מפלגת העבודה - גשר אורלי לוי אבקסיס ועמיר פרץ
ראשי מפלגת העבודה-גשר אורלי לוי אבקסיס ועמיר פרץ | צילום: חדשות 13

אתמול פורסם כי במרצ לא יתקיימו בחירות מקדימות לרשימה ולא ליושב הראש. עדיין לא ברור אם יהיו שינויים במחנה הדמוקרטי, אך נראה כי במפלגה לא מעוניינים לתת לחברת הכנסת סתיו שפיר מקום בכיר ברשימה לכנסת ה-23. לטענת בכירים במפלגה, שפיר פעלה לבד במסגרת המשא ומצתן הקואליציוני וגרמה להם מבוכה. כמו כן, הם לא היו מרוצים מהקמפיין שניהלה. במפלגה מעוניינים להחזיר את עיסאווי פריג' למקום ריאלי, ומוכנים ככל הנראה להעניק ליאיר גולן את המקום החמישי.

בד בבד, עמיר פרץ אינו שולל איחוד אפשרי עם מרצ. אולם, מקורביו טוענים כי "זה לא הזמן להחליט", ומחכים לראות אם שתי המפלגות יכולות לעבור את אחוז החסימה בנפרד. עם זאת, אם יתברר שיש סכנה שלא ייכנסו לכנסת, החיבור לא יישלל.

בתוך כך, מפלגת הימין החדש השיקה את קמפיין הבחירות שלה, תחת הסלוגן "ימין בטוח - לא בכאילו ולא לפעמים". איילת שקד נעדרת מהקמפיין.