בן גביר לסמוטריץ': "להיכנס למו"מ מיידי כבר השבוע"

אחרי האיחוד של גנץ וסער, יו"ר עוצמה יהודית קורא לשותפו בציונות הדתית לקיים משא ומתן. "האחירות מחייבת אותנו לצאת עם בשורה של אחדות", אמר והציע לערוך משאל בימין

ח"כ איתמר בן גביר
ח"כ איתמר בן גביר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, קרא היום (שני) ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' להיכנס למשא ומתן עוד השבוע כדי לסגור את הרשימה המאוחדת ביניהם. בן גביר הסביר כי המהלך של האיחוד בין גנץ לסער אמש מחייב "לצאת לציבור כבר עכשיו עם בשורה של אחדות", לדבריו.

"אתמול ראינו את השמאל מתאחד כדי לנצח בבחירות. סער וגנץ עושים מה שצריך מבחינתם, כדי לנצח את הימין בבחירות. הם יודעים שכדי לנצח צריך לסגור עכשיו ולבוא לציבור באחדות והם ממקסמים את הכוח", אמר בן גביר.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-1007222048' autoplay='0' credit='' desc='גנץ וסער מודיעים על ריצה משותפת בבחירות' poster='' kid='1_k9cpne9h' duration='']

הוא הוסיף כי "בעוד השמאל מתאחד ומתחבר, לצערי בימין מדשדשים, ואי אפשר להתכתש חודשיים ובסוף לבוא סחוטים ומרוטי נוצות לבחירות, זה לא מגיע לציבור, זה לא מגיע לעם ישראל, זה לא מגיע למדינת ישראל".

ח''כ בצלאל סמוטריץ'
ח''כ בצלאל סמוטריץ' | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בן גביר טען כי בסקרים החיצוניים המפלגה של השניים מקבלת 10 מנדטים ובפנימיים הם מקבלים 12. "הפוטנציאל שלנו עומד על 15 מנדטים. אם נדע להתאחד בזמן נוכל להביא ניצחון מובהק בימין", כך בן גביר שהציע גם לערוך משאל מקצועי בקרב הימין על ידי אנשי מקצועי ועם ועדה ציבורית שתנסח את השאלות. "ככה נקבע מה חלקה של כל מפלגה בימין. אין לי ספק שסמוטריץ' יסכים למתווה הזה. כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור, אנחנו מאבדים קולות".