בנט הטיל וטו: מינוי ביילין ליו"ר רשות הטבע והגנים לא יובא לממשלה

השרה תמר זנדברג תכננה להעלות לאישור את מינויו של השר לשעבר לתפקיד בישיבת הממשלה הקרובה, חרף העובדה כי מדובר בממשלת מעבר. בעקבות דרישות של שרי ימינה ותקווה חדשה, ראש הממשלה החליפי הפעיל את זכות הוטו הנתונה לו במסגרת כללי הפריטטיות - והמינוי לא יובא לאישור

בנט ושקד
בנט ושקד | צילום: רויטרס

ראש הממשלה החליפי הטיל וטו: לאחר פנייתם של יו"ר ימינה, שרת הפנים איילת שקד, ויו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער, ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט עדכן את השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג שמינוי של יוסי ביילין ליו"ר רשות הטבע והגנים לא יובא לאישור הממשלה.

יוסי ביילין
יוסי ביילין | צילום: רויטרס

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג תכננה להעלות לאישור את מינויו של יוסי ביילין למנהל רשות הטבע והגנים ביום ראשון הקרוב בישיבת הממשלה, חרף העובדה כי מדובר בממשלת מעבר. בעקבות דרישות של שרי ימינה ותקווה חדשה, ראש הממשלה החליפי בנט הפעיל את זכות הוטו הנתונה לו במסגרת כללי הפריטטיות והמינוי לא יובא לאישור.

.השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג
השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג אמרה בתגובה: "מתכווצת מבושה לנוכח הכניעה לקמפיין פוליטי מבית היוצר של מכונת הרעל. פסילה אישית ורדיפה של אדם בשל זהותו מהווים ניצחון לכל מה שהממשלה נלחמה נגדו בשנה האחרונה. כנראה שנכשלנו, ובמובן העמוק, אם זו הקלות שבה מחול השדים של בן גביר ושותפיו מגיע תוך שעות לצמרת מי שביקשו להנהיג שיח אחר, כבוד הדדי ואחדות.

"לגופו של עניין, אני מצרה על שאדם משכמו מעלה, איש ציבור בעל שיעור קומה שהוגדר על-ידי ועדת המינויים כבעל כישורים מיוחדים ונסיון משמעותי בתחומים הרלוונטים, ציוני חרוף, מייסד תגלית, שר משפטים לשעבר ומבכירי ומוכשרי הציבוריות הישראלית, נדרס תחת מכונת הרעל".