סער: "אלה שמשתלחים בי יודעים שאנחנו בטירוף מערכות"

בכיר הליכוד התייחס בריאיון ל"העולם הבוקר" לביקורות שנשמעות כלפיו בשל כוונתו להתמודד לראשות מפלגתו, והזהיר מפני בחירות שלישיות. "הצעתי פתרון שמטרתו למנוע את הטירוף הזה"

זמן צפייה: 02:07

קרבות בליכוד: בכיר הליכוד חבר הכנסת גדעון סער התייחס הבוקר (חמישי) בריאיון ל"העולם הבוקר" לביקורות שנשמעות כלפיו בשל כוונתו להתמודד על ראשות מפלגתו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "כל אלה שמשתלחים בי יודעים שאנחנו בטירוף מערכות, הם לא מתמודדים עניינית עם מה שאני אומר, אלא מנסים לפגוע בי. יש לי תמיכה רחבה בשטח הליכודי, שורה של ראשי רשויות הביעו תמיכה בי".

סער אף התייחס לאפשרות להליכה לבחירות שלישיות, ואמר: "זה אסון למשק ולחברה הישראלית. את המחיר של הבחירות הישירות הללו ישלמו אזרחי המדינה, בקיצוצים בשירותים חברתיים וכן במיסים. אני הצעתי פתרון שמטרתו למנוע את הטירוף הזה ולכן אני שלם עם עצמי, כי מה שאני עושה מונע מטובת המדינה והליכוד".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סער קורא לנתניהו להתפטר: המדינה תקועה, הוא צריך לקבל אחריות

סער: "גם נגד מי שמוביל את התנועה 20 שנה – מותר להתמודד"

סער לחדשות 13: "מזהה פאניקה מהאפשרות של פריימריז"

ח''כ גדעון סער
ח''כ גדעון סער | צילום: חדשות 13

עוד המשיך וביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו על תוצאות הבחירות, ואמר: "במצב הנוכחי לא הקמנו ממשלה באפריל, לא עכשיו וגם אחרי בחירות שלישיות לא נצליח. לצערי ראש הממשלה לא יכול".

אתמול סער ביקר את מפגן התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר: "מפלגה שאוחזת בשלטון למעלה מעשור ברציפות, צריכה לעשות את התיקונים והשינויים שנדרשים במערכות השלטון באופן ממלכתי לפי השקפתה, ולא בהפגנות ובהשתלחויות במערכת החוק - אחרת הופכים ממפלגת שלטון לתנועת מחאה". את הדברים אמר בריאיון לערוץ הכנסת.

עוד ביקר סער את השימוש במשאבי המפלגה לקיום ההפגנה, ואמר: "השאלה המרכזית היא האם הליכוד צריך לשעבד את תקציביו ומנגנוניו להפגנות נגד מערכות השלטון - כשהוא עצמו השלטון?".

מוקדם יותר השבוע, התייחס סער בריאיון לחדשות 13 לכוונתו להתמודד על ראשות מפלגתו נגד ראש הממשלה נתניהו ואמר כי "אני מזהה פאניקה מהאפשרות של פריימריז". "התנועה לא שייכת לאף אחד. יש זכות לכל חבר להתמודד בה, ויש זכות לכל חבר לבחור בה", הוסיף סער. "אני קורא לנתניהו לקיים פריימריז מהירים כדי להימנע מבחירות שלישיות – זו לא גזירת גורל".

"אני קורא לנתניהו לקיים פריימריז מהירים כדי להימנע מבחירות שלישיות, אין שום סיבה לגרור את המדינה לבחירות שלישיות כשראש הממשלה בעצמו הגדיר אותן כדבר שהוא טירוף מערכות", המשיך סער. "אני מתמודד מתוך תחושה עמוקה שאם לא יהיה שינוי אנו עלולים להמשיך את המשבר הפוליטי במדינה למשך תקופה בלתי ידועה או להעביר את השלטון ליריבינו הפוליטיים".