גנץ מבהיר: "לא אזיז את ניסנקורן מתפקידו - עושה עבודה טובה"

יו"ר כחול לבן הצהיר כי בכיר מפלגתו ימשיך לכהן כשר המשפטים, חרף דרישת גורמים בליכוד. עוד אמר: "מקווה שנתניהו יתעשת ויבין שהליכה לבחירות אינה הדבר הנכון למדינה"

ניסנקורן וגנץ
ניסנקורן וגנץ | צילום: רויטרס, חיים צח/לע"מ

ברקע המשבר המחריף בקואליציה, יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ הבהיר היום (רביעי) כי אין בכוונתו להזיז את אבי ניסנקורן מתפקיד שר המשפטים - חרף דרישתם של גורמים בליכוד. "הוא עושה עבודה טובה מאוד", הצהיר גנץ בכנס המכון הישראלי לדמוקרטיה. אנו מחויבים לשמירה על הדמוקרטיה ומוסדות המשפט, ולכן התשובה מאוד ברורה".

עוד הצהיר גנץ: "יש להימנע מבחירות ולהגיע למצב של ממשלה מתפקדת. זהו משבר בריאותי, כלכלי וחברתי רחב - לכן אני מתעקש על העברת תקציב, ממשלה מתפקדת ותכנון לטווח ארוך, ואמשיך להיאבק על כך. אני מקווה שראש הממשלה יתעשת ויבין שהליכה לבחירות זה לא הדבר הנכון למדינה".

לדבריו, "במקום בחירות והקפאת המשק לעוד חצי שנה-שנה, ניתן להעביר בזמן קצר תקציב שיכיל עשרות מיליארדים של השקעה בתשתיות הכלכליות".

עוד בחדשות 13:

ליברמן קורא להקמת גוש משותף עם סער, בנט ולפיד: "צורך השעה"

יפעת שאשא-ביטון מצטרפת למפלגה של גדעון סער

שר המשפטים אבי ניסנקורן
שר המשפטים אבי ניסנקורן | צילום: לע''מ

לפני יומיים פיטר גנץ את חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר מתפקידיהם כשר התקשורת ויו"ר ועדת החוץ והביטחון. "האוזר והנדל בחרו את ביתם הפוליטי החדש, ובכך תמה דרכם כנושאי תפקיד מטעם כחול לבן", מסר. גנץ יכהן כעת כשר התקשורת.

הנדל כתב בקבוצת כחול לבן: "לפעמים הפוליטיקה מובילה לכל מיני מצבים אבל רציתי להגיד כמה מילים אישיות. היה לי תענוג להיות אתכם בקבוצה אחת למרות חילוקי הדעות. אני מעריך מאוד את הקבוצה הזאת ואנשיה. יודע שכולם באו ממקום טוב. מודה לבני על הדוגמא האישית, הממלכתיות ואהבת האדם. דרכנו נפרדות פוליטית אבל מקווה שנדע להשאר חברים ולעשות טוב למען מדינת ישראל בעתיד".