רכבי היוקרה של גנץ - הותאמו לפי ההסכם הקואליציוני

טענתו של ראש הממשלה החליפי כי לא ביקש לעצמו את שתי המכוניות אינה מדויקת, השב"כ לא דרש את דגמי ה"אאודי" • ברגע האחרון: בנט ביטל פגישת פיוס שניסה ליזום נתניהו

זמן צפייה: 02:16

שיירת רכבי היוקרה שמשמשת את גנץ היא השיירה היא תולדה של ההסכם הקואליציוני, לפיו ראש ממשלה חליפי יזכה לתנאי אבטחה זהים לזה של ראש הממשלה בפועל. בשל כך, טענתו של יו"ר כחול לבן כי לא ביקש לעצמו את שתי המכוניות אינה מדויקת.

לחדשות 13 נודע כי השב"כ הוא ככל הנראה לא זה שדרש את שני רכבי ה"אאודי" היוקרתיים עבור אבטחת גנץ. דברי נציג השב"כ בוועדה הממשלתית לפני הבחירות, לפיהם רמת האיום על יו"ר כחול לבן מזכירה את האיום על רבין – אינה רלוונטית כעת.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בכיר במשרד הבריאות מזהיר: ישראל על סף התפרצות של קורונה

רה"מ מבקש להטיל על המדינה תשלום מס – על עבודות בביתו בקיסריה

בשל דוח חמור נגדו: קשיים במינוי מנכ"ל משרד הבריאות המיועד

רכבי היוקרה של שיירת גנץ
רכבי היוקרה של שיירת גנץ | צילום: חדשות 13

ברגע האחרון: בנט ביטל פגישת פיוס שניסה ליזום נתניהו 

יו"ר ימינה נפתלי בנט ביטל אתמול ברקע האחרון פגישת פיוס שניסה בינו לבין ראש הממשלה, שניסה ליזום נתניהו – כך נודע הערב (רביעי) לחדשות 13. בנט נטה להסכים להצעת הפגישה, אך לפי גורמים בימינה, בשל הודעה של הליכוד נגד המפלגה, הודיע בנט כי אין טעם בפגישה וכי "המפרק את הגוש ישא בתוצאות".

כזכור, זמן קצר לאחר השבעת הממשלה, הצהיר נתניהו בריאיון לגל"צ כי: "מקומה של ימינה בממשלה - לא טרקתי את הדלת". בהתייחס להקמת הקואליציה, אמר ראש הממשלה כי "זו הייתה החלטה מודעת ומאחריות - אני חושב שבסופו של דבר יצאה תוצאה טובה מאוד למדינת ישראל".