יועצת רה"מ אובחנה כחולת קורונה - נתניהו צפוי להיבדק שוב

רבקה פאלוך, המייעצת לנתניהו בנושאי החרדים והכנסת, עברה בדיקה ונמצא כי היא חיובית לנגיף. כעת נבדק אם רה"מ והשרים שהיא שהתה בקרבתם צריכים להיכנס לבידוד

זמן צפייה: 01:23

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני חרדים והכנסת, אובחנה כחולת קורונה. פאלוך שהתה בקרבת נתניהו וכמה מן השרים בימים האחרונים, ומתקיימים כעת דיונים האם הוא צריך להיכנס לבידוד. פאלוך נבדקה לאחר שבעלה אובחן כחולה. גורמים במשרד ראש הממשלה מסרו: נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות.

כזכור, לפני כשבועיים נתניהו וסביבתו עברו בדיקות קורונה שגרתיות - בהתאם להנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה. לאף אחד מהם לא הופיעו תסמינים טרם הבדיקה, וכולם נמצאו בריאים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מניין הנדבקים בקורונה עלה ל-4,347; 63 מונשמים

סיר מסבתא: משלוחי המזון המשפחתיים לא מפסיקים גם בימי קורונה

טראמפ: אם מספר מקרי המוות מקורונה יהיה עד 200 אלף – זו הצלחה

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת
רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת | צילום: חדשות 13
בנימין נתניהו
הנחה להגדיל את תוכנית הסיוע. ראש הממשלה, בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

בתוך כך, ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להיערך הלילה נדחתה והיא תיערך בהמשך היום. הישיבה הייתה אמורה לעסוק בהחמרת הגבלות התנועה ובצמצום משמעותי של עבודת המשק. בכירים במשרד הבריאות הסבירו כי נתניהו רוצה להחמיר משמעותית את ההגבלות ושוקל להעביר כמעט את כל המשק לעבודה מהבית, מלבד עובדים חיוניים.

פקידים בכירים אמרו לחדשות 13 כי "נתניהו רצה לעשות שינויים בנוסח תקנות החירום", והוסיפו כי הם "פועלים לתיקון והחמרת הנוסח של תקנות החירום שיאושרו בממשלה הלילה. את הכסף סופרים במדרגות".

בנימין נתניהו
הנחה להגדיל את תוכנית הסיוע. ראש הממשלה, בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

כאמור, הישיבה הטלפונית שהייתה אמורה להיערך בשעה 22:00  הייתה אמורה לדון בהחמרת הגבלות התנועה, אך לא בהסגר מלא. בכיר ישראלי מסר לחדשות 13 כי משרד הבריאות דורש להפסיק את המשלוחים מהמסעדות, ומשרד האוצר מתנגד בחריפות. העבודה במשק ככל הנראה תצומצם משמעותית.

פקידים בכירים מסרו לחדשות 13 כי מאז אתמול חלה ירידה בלחץ שהפעילה לשכת נתניהו בכל הנוגע להסגר מלא - ייתכן שהסיבה לכך היא התקדמות המגעים לקראת ממשלת אחדות.