אחרי שארדן תמך במועמד לראשות העיר בת ים - אשתו מונתה לדוברת

בישראל ביתנו טוענים שמדובר בניגוד אינטרסים, שכן השר לביטחון הפנים הביע תמיכה פומבית בצביקה ברוט, שנבחר לראשות העיר. מהעירייה נמסר: "טענה שוביניסטית ונבזית"

זמן צפייה: 01:34

אחד המקומות הנפיצים בבחירות לרשויות המקומיות היה העיר בת ים. ראש הממשלה בנימין נתניהו תמך במועמד אחד, ואילו בכירים בליכוד תמכו במועמד אחר, צביקה ברוט – שגם ניצח. בלט במיוחד בתמיכה שלו השר גלעד ארדן, שסמוך לבחירות קרא לתושבים להצביע לו. כעת, אשתו של ארדן, שלומית ארדן, מונתה לתפקיד דוברת העירייה, וזה מעורר ביקורת קשה.

לפני כמה חודשים נפתח מכרז לתפקיד דובר\ת העירייה ושלומית ארדן ניצחה. בימים האחרונים נשלח מכתב מישראל ביתנו למבקרת עיריית בת ים שמבקר את המהלך: "על פניו ישנה כאן מראית עין של ניגוד אינטרסים, במצב הזה קל לראות כי בין בעלה של הדוברת שנבחרה לבין ראש העיר קיים קשר והיכרות אישית, מפלגתית ופוליטית".

ארדן, גלעד ארדן,
השר גלעד ארדן

בעיריית בת ים דוחים את הטענות מכל וכל וטוענים כי "מדובר בטענה שוביניסטית ונבזית במיוחד. שלומית ארדן שימשה יועצת תקשורת ודוברת לבעלי תפקידים בכירים עוד בטרם הכירה את בעלה והתמודדה במכרז מול עשרות אנשי מקצוע. כל שרי הליכוד תמכו בראש העיר בבחירות האחרונות והשר ארדן לא היה יוצא דופן"