משפחה בדרך לכנסת: ההכנות האחרונות של קרובי המועמדים בבחירות

בחודשים שלפני ההליכה לקלפיות, יומם של המועמדים סובב סביב הקמפיין. ילדיו של עמיר פרץ, בן זוגו של אמיר אוחנה וחברותיה של סתיו שפיר מחכים בקוצר רוח ליום שאחרי. "לא ישנים, אבל זה טוב"

זמן צפייה: 03:06

ישראל בוחרת: הם עסוקים כל היום במסע הבחירות, מגיעים הביתה בשעות הקטנות של הלילה, יוצאים מחדש לעוד יום של המרצת מצביעים ושכנוע, ולצידם עומדים בני המשפחה והחברים הקרובים שמחכים מאוד ליום שאחרי.

ילדיו של יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ, היו דומיננטיים במסע הבחירות הזה ומכירים את הריטואל כבר מילדות. אוהד פרץ סיפר כי "התגייסנו, אנחנו כוח העבודה הזול כאן, המתנדבים". תחושת הגיוס הכללי ניכרת, בעיקר בשל החשש שכל הזמן מרחף באוויר. שני פרץ הוסיפה: "יש לסקרים השפעה ולכן זו תחושה של קריאה להבין מה המשמעות, ובעיקר את החרפה החברתית שמתקיימת כאן".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

גנץ: "נתניהו רצה מלחמה כדי לדחות את הבחירות"; רה"מ: "תתבייש"

גנץ: "כדי שהאג'נדה של ברק תתממש – אני צריך להיות רה"מ"

"זה פיקוח נפש": ניסיונות אחרונים לגרום לפרישת עוצמה יהודית

סתיו שפיר וחברותיה
סתיו שפיר וחברותיה | צילום: החדשות 13

אלון חדד, בן הזוג של שר המשפטים אמיר אוחנה, בקושי מצליח להיפגש איתו בזמן הקמפיין. "לא ישנים, אמיר בכלל לא בבית, קופץ מכנס לכנס כל היום וזה טוב מאוד", סיפר. אני מפרגן לו, אמרתי לו אל תתחשב בנו עכשיו, עכשיו רק הקמפיין".

ליטל קפלן, אחת מחברותיה של סתיו שפיר, אמרה כי "כבר כמה שנים שזה יותר קשה להיפגש, אבל היא לא מוותרת ואנחנו לא מוותרות, ויש ביסים קטנים אבל טובים". שפיר סיפרה כי "אני באמצע איזשהי סערה מטורפת וכולי מושקעת בזה, וגם לוקחת את זה מאוד ללב. אז יש לי את הנורמליות הזאת".

ינקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, זוכר טוב מאוד חברים ויריבים, אז והיום. "היה איזה ויכוח בין יוסי שריד לאבא שממש הגיע לצעקות, ואז הוציאו את שניהם החוצה. אני יורד ורואה את אבא יושב עם שריד בשולחן, מדברים וצוחקים. אבא הסביר לי שיש הבדל בין פוליטיקה לבין אחרי הפוליטיקה".