אמסלם על ניר ברקת: "משחד אנשים בכסף - צריך לשבת בכלא"

לאחר ש"חוק ברקת" אושר בקריאה טרומית, חבר הכנסת תקף בחריפות את חבר מפלגתו. מקורבים לברקת: "ליכודניק לא מכפיש ליכודניק, אבל אין לאף אחד ציפייה מאמסלם שיכבד את חבריו לתנועה"

זמן צפייה: 07:15

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד התראיין הערב (שישי) לחדשות 13 ותקף את חבר מפלגתו ניר ברקת: "משחד אנשים בכסף, אנשים כאלה צריכים לשבת היום בבית סוהר". עוד הוסיף אמסלם על יו"ר הכנסת מיקי לוי כי "לפיד מנהל אותו - הוא מבזה את הכנסת ומשפיל אותה, לכן היא מדרדרת מיום ליום".

"ניר ברקת לא מפחיד אף אחד. מדובר בבן אדם שהצטרף לליכוד לפני שנתיים", אמר אמסלם. "הסיפור הוא הכסף, תוציא את הכסף מהמשוואה - אהלן וסהלן. שום דבר לא מונע ממנו היום לשלוח שיק לכל אזרח בישראל של אלפיים שקל. צריך לשאול את ברקת למה הוא מתנגד לחוק. הוא לא עסקן, הוא משחד אנשים בכסף. זה לא חוקי, אנשים כאלה צריכים לשבת בבית סוהר כבר היום".

20220105110512 Noam3372
חברי הליכוד מוחים על חוק החשמל | צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

מקורביו של ברקת מסרו: "לצערנו, דודי אמסלם ממשיך לשרת את האינטרסים של בנט לפיד וסער, יורה בנגמ״ש ופוגע באחדות הליכוד ומפיץ דיבה ושקרים חסרי בסיס. ליכודניק לא מכפיש ליכודניק, אבל אין לאף אחד ציפייה מדודי אמסלם שיכבד את חבריו לתנועה".

אמסלם נשאל לגבי הטענות על סגנונו בכנסת ובנאומיו ואמר כי "הסגנון שלי מצוין, אני מדבר בעברית תקנית ולא מקלל. השמאלנים, אני מציע להם, תתייחסו לתוכן שלי ואל תדברו על הסגנון שלי". אמסלם הוסיף על התבטאותו על יו"ר הכנסת מיקי לוי: "יו"ר הכנסת לא מתנהל כיו"ר כנסת, מי שמנהל אותו הזה לפיד. הוא מבזה את הכנסת, משפיל אותה על בסיס יומי, הוא חושב שהוא עבד נרצע של לפיד".

"ראש הממשלה יוצא מדעתו מתחילת העניין, זה בנאדם שלא מתאים לתפקיד, לא ראוי, לא הייתי נותן לו לנהל שום דבר במדינת ישראל", אמר אמסלם על ראש הממשלה נפתלי בנט. "הוא חשב שהוא יכול לקפוץ ליציע ולהכות בנו. ילד קטן. יש 61 אנשים שהולכים לטבוע בים כל אחד הולך לכיוון אחר. המדינה מתנהלת באינטרסים אישיים של אותם אנשים. זו הסכנה, לאף אחד שם לא חשובה המדינה".