דרעי: "נחזיר את סער למחנה"; תקווה חדשה: "זה לא יקרה"

יו"ר ש"ס טען בכנס פתיחת הקמפיין שיצרף את סער ובנט לקואליציית ימין תחת נתניהו. במפלגתו של בכיר הליכוד לשעבר ענו: "גם דרעי מבין שנתניהו איבד את אמון רוב הציבור - אין לו 61 מנדטים"

זמן צפייה: 03:07

יו"ר ש"ס אריה דרעי הבטיח היום (ראשון) בכנס פתיחת קמפיין הבחירות של מפלגתו "להחזיר את סער ובנט למחנה נתניהו", ושתוקם קואליציית ימין רחבה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו. עם זאת, מטעם תקווה חדשה השיבו: "זה לא יקרה - גם דרעי מבין שנתניהו איבד את אמון רוב הציבור. אין לנתניהו 61 ואין לנתניהו ממשלה".

עוד נכתב בהודעת המפלגה של גדעון סער כי "כל מה שנתניהו יודע להציע למדינת ישראל זה עוד ועוד מערכות בחירות וחוסר יציבות פוליטית וכלכלית". מעבר לכך, דרעי הוסיף כי "אני מאחל להם הצלחה גדולה בבחירות, אדרבה שיביאו כמה שיותר קולות מהמחנה מרכז שמאל כדי שהממשלה שלנו תהיה גדולה מאוד".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

קובי שבתאי מונה למפכ"ל המשטרה הקבוע: "מודע לגודל האחריות"

חולדאי עורר סערה: מוסדות התרבות בת"א ייפתחו בפברואר למחוסנים

אביב גפן מגיב לביקורת: "היחיד שמחזיק בתקציבים הוא נתניהו"

גדעון סער
גדעון סער | צילום: רויטרס

אתמול פורסם לראשונה בחדשות 13 כי בגוש המרכז-שמאל נידונה יוזמה חדשה בנוגע לאיחוד של כחול לבן עם מפלגות נוספות. ההצעה שעלתה היא ויתור של גנץ על תפקיד יושב הראש – בתמורה להבטחה לתפקיד שר.

מהפרטים שהגיעו לידי חדשות 13 עולה כי במהלך השיחה בין נציגי "כחול לבן", "יש עתיד" ו"הישראלים", עלתה האפשרות כי גנץ לא יתפקד כראש הרשימה. מטרת היוזמה היא למנוע בריחה של מצביעי שמאל שיראו בגנץ "סדין אדום" לאחר שישב בממשלת נתניהו.

בתמורה לכך גנץ יקבל תפקיד שר בממשלה המתגבשת, בהנחה שאיחוד הרשימות יהיה חלק מהקואליציה. בשלב זה לא מדובר ברעיון לקראת הבשלה, וההנחה היא שלא תיפול החלטה השבוע. בימים האחרונים הזמין לפיד מחקר פנימי לבחון את ההשלכות של חבירה של גנץ על הקולות בהם הוא צפוי לזכות.