יכריזו על איחוד: גנץ וסער יקיימו הערב מסיבת עיתונאים משותפת

מסתמן כי כחול לבן ותקווה חדשה ירוצו ביחד בבחירות הקרובות והערב יקיימו השניים מסיבת עיתונאים משותפת. ככל הנראה, סער יקבל את המקום השני, שאשא-ביטון ואלקין ישובצו במקומות ה-5 וה-7 בהתאמה. הנדל והאוזר נותרו בחוץ. ומה בנוגע לאיזנקוט? כל הפרטים

זמן צפייה: 04:45

בחירות 2022: מפלגות כחול לבן ותקווה חדשה נמצאות במגעים מתקדמים לאיחוד רשימות לקראת הבחירות ב-1 בנובמבר. לפי ההסכם המסתמן, שר הביטחון בני גנץ יעמוד בראש הרשימה, כאשר גדעון סער ואנשיו יקבלו שלושה מקומות בעשירייה הראשונה. הערב ב-20:15 יקיימו השניים מסיבת עיתונאים משותפת בכפר המכביה.

.בני גנץ, גדעון סער
.בני גנץ וגדעון סער | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

לפי החלוקה המסתמנת, שר המשפטים ישובץ שני, שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון תשובץ במקום החמישי, ושר הבינוי והשיכון זאב אלקין ישובץ במקום השביעי. נכון לעכשיו, השר יועז הנדל וח"כ צבי האוזר, אשר הצטרפו לסער לקראת הבחירות האחרונות במסגרת מפלגת "דרך ארץ", נותרו בחוץ.

שר התקשורת יועז הנדל
יישאר בחוץ? שר התקשורת יועז הנדל | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

שאר הרכב הרשימה המסתמן: שרת הקליטה פנינה תמנו-שטה במקום השלישי, שר התרבות חילי טרופר במקום הרביעי, ח"כ מיכאל ביטון במקום השישי. במקביל, נמשך המו"מ בין גנץ לרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. איזנקוט טרם הכריע אם לחבור אליו, ל"יש עתיד" של יאיר לפיד או למפלגת העבודה של מרב מיכאלי.

רק ביום חמישי האחרון הכחיש אלקין בריאיון בגלי צה"ל את אפשרות האיחוד בין המפלגות. "כרגע זה לא על הפרק. אנחנו רצים לבד", אמר אלקין.