ח"כיות מהליכוד בעימות חריף: "לכי את והבלונדינית המפגרת שלך"

עקב החלטתן של מאי גולן ואוסנת מארק לא להצביע עם הקואליציה על הפחתת שכר לימוד לסטודנטים, קרן ברק צעקה לעברן, ואחת מהן השיבה: "את מביישת את עצמך" • אלקין על הצעת החוק: "ספין תקשורתי"

זמן צפייה: 01:34

הח"כיות מהליכוד קרן ברק, אוסנת מארק ומאי גולן התעמתו היום (רביעי), בעקבות החלטתן של האחרונות לא להצביע עם הקואליציה על הצעת החוק להפחתת שכר לימוד לסטודנטים. ברק צעקה לעבר גולן "לכי את והבלונדינית המפגרת שלך", כשהתייחסה למארק. גולן השיבה: "את מביישת את עצמך".

על פי הדיווח באתר "Ynet", אנשי משמר הכנסת הוזעקו למקום, מחשש של הנוכחים כי בין הח"כיות עלול להתפתח עימות אלים. גולן ומארק צפויות לפנות ליו"ר הכנסת יריב לוין וליו"ר הקואליציה מיקי זוהר ולבקש להדיח את ברק מיידית מתפקיד סגנית יו"ר הכנסת. היו"ר לוין זימן מחר לפגישות את שלוש הח"כיות.

[brightcove_iframe video_id='programs-6-amnon-levi-articles-part-1410201832' autoplay='0' credit='' desc='ח"כ אוסנת מארק מגיבה לפרסום העימות' poster='' kid='1_5r68v0om' duration='79'']

ח''כ קרן ברק (הליכוד) | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"מה אתה רוצה מביבי?": גבר השחית ארון חשמל בבניין "הארץ"

שאשא-ביטון בווטסאפ של הליכוד: קמתי בוכה, לא אתמוך בהמשך הסגר

זוהר איים לחשוף הקלטות נגד היועמ"ש; רה"מ: דבריו אינם מקובלים

אוסנת מארק
אוסנת מארק | צילום: חדשות 13

מטעמה של הח"כית ברק נמסר כי "מדובר בעימות שולי ופרטי שבלהט הדברים גלש לפסים אישיים ולא רצויים, ואני מצרה על כך. עם זאת, אני חושבת שאין זה ראוי שחברות כנסת יקליטו אחת את השנייה ויעשו זו לזו שיימינג בתקשורת. אותי לימדו שאת הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית, ואת המחלוקות ואי ההסכמות נפתור בינינו".

מארק אמרה בריאיון בחדשות 13 כי "אני סולדת מהסגנון. זה לא ראוי שסגנית יו"ר הכנסת תתבטא כך לח"כיות. לא הייתי נוכחת במקום, שמעתי את זה בדיעבד, וזה פשוט מבחיל. זה לא לעניין, אבל אני ממשיכה לעבוד כרגיל".

שר ההשכלה הגבוהה זאב אלקין התייחס במליאת הכנסת להצעת החוק של יש עתיד ואמר כי היא "ספין תקשורתי בלבד". לדבריו, "כל מה שהיא נותנת זו אפשרות למוסדות לקיים מחוות כלכליות לסטודנטים, מה שהמוסדות יכולים לעשות כבר היום, והיא לא מחייבת אותם בכלום".

מאי גולן
מאי גולן | צילום: חדשות 13