ניסיון אחרון לממשלה חלופית: לחץ על סער וגנץ

הסיכויים להקמת ממשלה בכנסת הנוכחית נמוכים מאוד, ונראה שהמהלך לפיזור הכנסת ייכנס להילוך גבוה, על אף המחלוקות בין הקואליציה לאופוזיציה על שלל נושאים. נושא נוסף שמנסים לקדם ברגע האחרון הוא הורדת אחוז החסימה - אך ללא הסכמות גורפות יהיה קשה להשלים את החקיקה

זמן צפייה: 02:02

לחצים אחרונים לממשלה חלופית: גם הערב (ראשון) הסיכויים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית נמוכים מאוד, אך אריה דרעי, בצלאל סמוטריץ' ומשה גפני עושים כל מאמץ כדי להפעיל לחץ על שר המשפטים גדעון סער ושר הביטחון בני גנץ, במטרה לשכנע אותם להקים ממשלה חלופית, מאמצים שבינתיים מעלים חרס.

נראה שמחר המהלך לפיזור הכנסת ייכנס להילוך גבוה, על אף המחלוקות בין הקואליציה לאופוזיציה על שלל נושאים. נושא נוסף שמנסים לקדם ברגע האחרון הוא הורדת אחוז החסימה, אך גם אם יצליחו לקדם את העניין לסדר היום של הכנסת ביום רביעי, אך ללא הסכמות גורפות בין הקואליציה לאופוזיציה יהיה קשה לקדם את הנושא.

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום שוב עם מס' 2 במפלגתו, שרת הפנים איילת שקד, כאשר שקד מנסה לשכנע את בנט להישאר בחיים הפוליטיים ולעמוד בראשות ימינה. בנט עדיין לא קיבל החלטה, ואם הוא יחליט לפרוש - שקד מעוניינת לעמוד בראש המפלגה במקומו, במטרה להתאחד עם מפלגה נוספת.