כחלון יחבור ללפיד לפני הבחירות?

סקר שנערך לאחרונה בדק את האפשרות של חבירה בין "כולנו" של כחלון ל-"יש עתיד" בראשות יאיר לפיד. ממצאי הסקר העלו כי קיים פוטנציאל משמעותי להגדלת התמיכה בשתי המפלגות במקרה של איחוד

חקירות נתניהו וסימן השאלה שממשיך לרחף מעל קיומה של הממשלה הנוכחית מעלים את הדריכות במערכת הפוליטית, וגורמים שונים בה צופים פני בחירות ומנסים לחשוב על חיבורים שיעניקו להם יתרון בקלפי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

כבר ידוע שבשמאל מדברים על פריימריז פתוחים לרשימה של מחנה גדול, ובימין שוקלים איחוד רשימות לקראת הבחירות - אך כעת מתברר שגם במרכז המפה החלו לבדוק את הפוטנציאל של איחוד.

סקר שנערך לאחרונה העלה שחיבור בין "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד לבין "כולנו" בראשות משה כחלון בבחירות הבאות עשוי להגדיל משמעותית את התמיכה בשתי המפלגות האלה. השניים, לפיד וכחלון, מסתדרים באופן יחסי ובעוד שהאחרון לא מסוגל לחבור לאישים כמו יו"ר העבודה, אבי גבאי (שפרש ממפלגתו על רקע מינוי ליברמן לשר הביטחון), דווקא עם לפיד היחסים חמים.

מלשכתו של שר האוצר משה כחלון נמסר כי "אנחנו מפלגת מרכז-ימין ונרוץ לבד בבחירות הבאות. אין לנו כוונה להצטרף לשום גוף ושום מפלגה". ואולם, יש לזכור שכעת, בזמן חקירות נתניהו, אף גורם בקואליציה לא רוצה להיתפש כמי שתוקע סכין בגבו של רה"מ ונערך לבחירות.