איילת שקד: "מתכוונת לרוץ עד הסוף, התמונה תתבהר בקרוב"

יו"ר ימינה פרסמה פוסט בצל סקרי סוף השבוע, שבהם מפלגתה לא עברה את אחוז החסימה וסימנה את קהל היעד: "קוראת לסרוגים, דתיים-לאומיים ואנשי ימין ומרכז – ימינה היא הבית שלכם"

שרת הפנים איילת שקד
שרת הפנים, איילת שקד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ימינה, שרת הפנים איילת שקד, פרסמה הערב (שבת) פוסט בעמוד הפייסבוק שלה ובו הבהירה כי בכוונתה להתמודד עד הסוף בבחירות 2022. "אני מתכוונת לרוץ עד הסוף ולהוביל מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין", כתבה שקד.

היא גם סימנה את קהל היעד למצביעים. "אני קוראת לציבור הסרוג, הדתי לאומי ולאנשי ימין ומרכז, שהמדינה הזו יקרה להם כל כך, למי שרגיל לאהוב ולא למי שבוחר לשנוא, לאלו ששירתו בצבא או בשירות לאומי, לאלו שתורמים למדינה הזו יום יום, ימינה הייתה הבית שלכם ותישאר הבית שלכם", כך שרת הפנים.

היא כתבה עוד: "אני יודעת, כי זמן ההתארגנות גם גובה מחירים. הייתי מודעת לזה, לקחתי את זה בחשבון ואני מאמינה בכם, שתדעו להבחין בין האינטרסים השונים. השבועיים הקרובים יהיו קשים, אבל ממצבים קשים נבנים וצומחים. קחו אוויר. תנשמו. התמונה תתבהר בקרוב".

שקד, שהפוסט שלה פורסם בצאת שבת לאחר שבסקרי סוף השבוע, מפלגתה לא עברה את אחוז החסימה, כתבה גם: "אני יודעת שבזמן שהשקרים ותרבות הפייק משתלטים על השיח, האמת והדברים הטובים שעשינו לא מספיק מגיעים לקהל, אבל אני בטוחה, שכאשר אדי הרעל והדה לגיטימציה של השנה האחרונה יתאדו, לאנשים תהיה את התבונה להסתכל על העובדות, כפי שהן ואת היכולת להבחין שעשינו גם הרבה טוב".