פרסום ראשון: מנכ"לית ימינה סטלה וינשטיין התפטרה

זמן קצר לפני שבנט הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים, וינשטיין, שעזבה את ישראל ביתנו לטובת מקום ברשימת ימינה בבחירות האחרונה ומונתה למנכ"לית המפלגה, התפטרה מתפקידה

נפתלי בנט וסטלה ויינשטיין
ויינשטיין עם בנט בעת כהונתה כמנכ"לית ימינה | צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה וינשטיין התפטרה היום (רביעי) מתפקידה. כך נודע לראשונה לחדשות 13. הודעת וינשטיין יצאה לפועל זמן קצר לפני שראש הממשלה נפתלי בנט הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

וינשטיין עבדה בעברה כמנהלת לשכתו של אביגדור ליברמן. היא שימשה גם כחברת מועצת העיר אשדוד. היא פרצה לתודעה כשהחלה מגפת הקורונה להתפשט בישראל בשל היותה בעלת מכוני כושר באשדוד, בין היתר בקרב על פתיחת חדרי הכושר בצל המגבלות. וינשטיין הפתיעה רבים כשעזבה את ישראל ביתנו ושובצה ברשימת ימינה לכנסת ה-24.

סטלה וינשטיין
סטלה וינשטיין | צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

לאחר הבחירות, וכשלא נכנסה לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, היא מונתה לתפקיד מנכ"לית מפלגת ימינה. מדובר בעזיבה נוספת את הכוורת של בנט, לאחר שבתקופה האחרונה התפטרו דוברו מתן סידי, ראש הסגל טל גן צבי והיועצת המדינית שמרית מאיר.

מתן סידי, דוברו לשעבר של נפתלי בנט
מתן סידי, דוברו לשעבר של נפתלי בנט

בנט והיועצת המדינית לשעבר שמרית מאיר
בנט והיועצת המדינית לשעבר שמרית מאיר

סידי הודיע בתחילת החודש על סיום תפקידו, שבועות ספורים אחרי שגן צבי ומאיר הודיעו על התפטרותם. שבוע לפני כן הודיעה העוזרת האישית של בנט, נעמי ששון, על עזיבתה.

בנט וטל גן צבי
בנט וטל גן צבי | צילום: לשכת רה''מ