דרעי תוקף את ליברמן: "לא חבר, חשב שאבגוד ואלך איתו"

יו"ר ש"ס התראיין בוועידה הלאומית בשיתוף חדשות 13 ומתח ביקורת נגד חברו לשעבר שר האוצר: "המערכת הפוליטית נמצאת במצבה בגלל מה שהוא עשה". דרעי גם טען שגוש השינוי מגייס כספים בכל העולם כדי לחזק הצבעה בחברה הערבית

זמן צפייה: 08:06

יו"ר ש"ס אריה דרעי מתח ביקורת חריפה בריאיון היום (שלישי) בוועידה הלאומית בשיתוף חדשות 13 על שר האוצר אביגדור ליברמן, מי שהיה חברו שנים. "אל תגידי חבר על ליברמן. נפרדה דרכנו. ברגע שהאינטרסים שלנו נהיו שונים. הוא היה חלק מהגוש שלנו. ביחד איתנו היינו 65 בשנת 2019. אחרי שבנט לא עבר את אחוז החסימה ויכולנו להגיע ל-69 מנדטים. גם עם ליברמן היה לנו 65 והוא החליט משיקוליו לא להצטרף אלינו והוא התאכזב מאוד", אמר דרעי.

הוא סיפר גם כי "ליברמן חשב שאני כחברו אלך עם האינטרסים שלו ואבגוד בציבור שלנו. מאז, בגלל מה שהוא עשה עד היום, המערכת הפוליטית בישראל היא ממערכת בחירות אחת לשנייה. הכול בגלל מה שהוא עשה ב-2019".

שר האוצר אביגדור ליברמן
שר האוצר אביגדור ליברמן | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

על הברית שלו עם נתניהו אמר: "אין לי ברית עם נתניהו. יש לי ברית עם הציבור האמוני במדינת ישראל שהוא תומך בליכוד ותומך בציונות הדתית ובמפלגות החרדיות. אני בברית עם הציבור. נתניהו מייצג את הציבור".

דרעי משוכנע שגוש נתניהו ישיג 61 ואף יותר ותקף את הממשלה הנוכחית וטען כי חלק ממפלגותיה מגייסות כספים מכל העולם כדי להעלות את ההצבעה בחברה הערבית כדי להחליש את כוחו של גוש הימין: "השאלה מבחינתי היא שאלה היפותטית. אחרי מה שקרה בשנה האחרונה עם הממשלה הזו, עם ההפרות שבנט ואחרים הפרו והבטיחו הבטחות שלא יישבו עם אלה ואלה, הלחם זה סימפטום. אנחנו יודעים כמה אלפי משפחות לא מצליחות לסיים את החודש. זה מה שממשלת השינוי הצליחה להביא".

על דבריו של סגן ראש מח"ש לשעבר שהאשים את רוני אלשיך ושי ניצן בשיבוש חקירות אמר: "מערכת שלטון החוק יותר מכל מערכת ציבורית אחרת היא בנויה וצריכה מאוד מאוד לחזק את אמון הציבור. הדברים שנאמרו שם דברים קשים. לא יודע אם הדברים נכונים. ברור שהדברים צריכים להיבדק. אולי זו שעת המבחן של היועצת המשפטית לממשלה".