נהגות אוטובוס התפרצו לדבריה של מיכאלי: "צאי מהטיקטוק" • צפו

נהגות אוטובוס זעמו במהלך נאומה של שרת התחבורה בפתח סיעת העבודה על היעדר טיפולה לטענתן במשבר בתחבורה הציבורית: "תתחילי לדאוג לנו, נמאס לנו לעשות פיפי בדליים ובבקבוקים". מיכאלי: "אני הבאתי הרבה מאוד כסף"

זמן צפייה: 03:03

עימות נרשם אחר הצהריים (שני) במהלך ישיבת סיעת העבודה כשבמהלך דבריה של יו"ר המפלגה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, התפרצו שתי נהגות אוטובוס שזעמו על התעלמותה של מיכאלי מהן. מיכאלי ביקשה שלא להוציא את הנהגות מחוץ לדיון.

"תצאו מאזור הנוחות", אמרו שתי הנהגות שמוחות על תנאי ההעסקה של נהגי האוטובוס בתחבורה הציבורית. מיכאלי השיבה: "אני הבאתי הרבה מאוד כסף לנהגות האוטובוס". אחת מהן שאלה: "איפה הוא?".

נהגות האוטובוס צעקו לעבר שרת התחבורה: "תתביישי לך, צאי מהטיקטוק ותתחילי לדאוג לנו. נמאס לנו לעשות פיפי בדליים ובקבוקים. אנחנו לא בני ובנות אדם?".

איגוד ועדי התחבורה בארגון "כוח לעובדים" פתח הבוקר בשביתה, החל מהשעה 5:30 ועד השעה 8:00, באישור בית הדין לעבודה בירושלים. באיגוד מוחים על תנאי העסקתם של נהגי האוטובוסים בישראל, בגינם חסרים כ-4,000 נהגי אוטובוסים, ותחבורת האוטובוסים בחברות סופרבוס, ואלקטרה אפיקים תחבורה 2022 הושבתה.