ביטן: שארדן יעמוד לצד הליכוד

לאחר המתקפה של השר ארדן על תכניתו של ביטן לבטל את תאגיד השידור, הבוקר ביטן אמר כי ארדן תומך בשמאל. "אם יוכח לי על ידי האוצר שטעיתי אסיר את ההצעה"

יו"ר הקואליציה דוד ביטן התייחס הבוקר (שישי) לעימות בינו ובין השר גלעד ארדן על סגירת תאגיד השידור וקרא לשר לעמוד לצד הליכוד.
"לצערי במקום לעמוד לצד הליכוד, ארדן נעמד לצד הרשות החדשה וחבל לי", אמר בריאיון לגלצ. "אני לא אענה לטענות נגד שר בליכוד", הוסיף ביטן.
"אני מציע לו לעמוד לצד הימין ולא לצד השמאל".
דבריו של ביטן מגיעים לאחר שאתמול פרסם תחשיב לפיו המדינה תחסוך מיליארדים אם תבטל את התאגיד החדש ותשקם את רשות השידור.
"אם יוכח לי על ידי האוצר שאני טועה אסיר את הצעת החוק, אבל אני לא טועה והמספרים שאני מציג הם פחות או יותר מדויקים", ציין ביטן.
אתמול תקף השר ארדן תקף את יו"ר הקואליציה בעקבות התחשיב שהציג, לפיו ביטול הקמת התאגיד יחסוך למדינה לכאורה כ-2 מיליארד שקלים - וטען כי ההפך הוא הנכון.
"צר לי מאוד על פרסום הנתונים השגויים בתחשיב שהציג ח"כ ביטן לגבי ביטול התאגיד", כתב ארדן בעמוד הפייסבוק שלו. "עיינתי שוב ושוב בתחשיב ולא הצלחתי להבין איך חיסכון כספי מוצג בו כבזבוז ובזבוז מוצג כחיסכון כספי".
ארדן, שכיהן כשר התקשורת בתפקידו הקודם ובתקופתו הוחלט על הרפורמה ברשות השידור, הבהיר: "הרפורמה שהובלתי לוותה כל העת על ידי חברת ייעוץ כלכלי מטעם משרד התקשורת וכן על ידי אנשי משרד האוצר שבחנו אותה לעומק והגיעו כולם למסקנה הברורה - סגירת הרשות הישנה והחולה, יחד עם עלות תשלום פיצויי פרישה נדיבים לעובדים שיפרשו ובתוספת עלות ההקמה של תאגיד השידורים החדש והמודרני תחסוך לציבור בכל שנה מרגע הסגירה 400 מיליון שקלים. זה התחשיב ואין בלתו"