ביטן: "הטענות של סער נגד נתניהו - אותן טענות של כחול לבן"

בריאיון ל"המטה המרכזי" התייחס חבר הכנסת לקרב על ראשות הליכוד, והצהיר כי "המפלגה תאבד עשרה מנדטים ברגע שראש הממשלה יודח". קיש: "נתניהו פשוט לא מסוגל להקים ממשלה"

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, בריאיון ב"המטה המרכזי"

ח"כ דוד ביטן התארח היום (שבת) בתוכנית "המטה המרכזי" והתייחס לבחירות הפנימות בליכוד הצפויות בעוד כשבועיים. לטענתו, "הטענות של סער נגד נתניהו הן אותן טענות של כחול לבן" והוסיף כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יודח, "המפלגה תאבד עשרה מנדטים".

"אני התנגדתי לפריימריז כי ראיתי לאן זה יוביל. כחול לבן רוצים שנתניהו ירד מהבמה", אמר ביטן. "מה שעושה גדעון סער - משרת את השמאל. פריימריז צריך לשרת מטרה, היום לא צריך בחירות פנימיות, כי זה רק גורם נזק".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חיובי או "הוא זכאי": איזה קמפיין עדיף לנתניהו? • פרשנות

תחקיר: אתרים המעודדים אנטישמיות בצרפת נשענים על רשת אמריקנית

יום אלים: חשד לרצח בכפר קאסם; ירי על בית ראש עיריית סחנין

 

ביטן התייחס גם לפלונטר הפוליטי, ולקראת מערכת הבחירות הבאה אמר כי "אני לא יודע בשביל מה מצביעים לליברמן - פעמיים הוא עמד באמצע ומנע ממשלה". כמו כן, חבר הכנסת התייחס לסוגיה שבה התבקש היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להכריע, והיא אם נתניהו יכול להרכיב ממשלה. לדברי ביטן, "אם היועץ יפסול את ראש הממשלה - תהיה רעידת אדמה פוליטית".

בנוסף על כך, ח"כ יואב קיש גם התארח בתוכנית ונתן את דעתו על הבחירות הפנימיות במפלגה. לדבריו, "תוצאות הפריימריז בליכוד יקבעו את תוצאות הבחירות. נתניהו פשוט לא מסוגל להקים ממשלה, אם הוא יבחר - אנחנו נתגעגע לימי הבלוק 55".

יואב קיש
יואב קיש | צילום: חדשות 13