החמרה במצבו של ח"כ דוד ביטן שחלה בקורונה: חובר למכשיר אקמו

מצבו של חבר הכנסת מהליכוד, שאושפז בביה"ח שיבא תל השומר לאחר שחלה בקורונה, ממשיך להיות קשה. הוא חובר למכונת לב ריאה ומתקשר עם סביבתו. משפחתו: "מבקשים להמשיך להתפלל".

זמן צפייה: 01:27

ח"כ דוד ביטן (הליכוד) שחלה בקורונה חובר היום (שני) למכונת "אקמו", בשל החמרה במצבו. חבר הכנסת, שאושפז ביום שבת בבית החולים שיבא תל השומר בשל קשיי נשימה, ממשיך להיות במצב קשה אך יציב והוא בהכרה מלאה ומתקשר עם סביבתו. "דוד מטופל במסירות ובאחריות על ידי צוות בית החולים שיבא ואנו מבקשים להודות להם", מסרה משפחתו. "אנחנו מבקשים לקוות ולהמשיך להתפלל לבריאותו של דוד".

לאחר שאושפז ביום שבת, נמסר מטעמו של ביטן נמסר כי "משפחתו של חבר הכנסת מבקשת להבהיר כי דוד טופל בימים האחרונים בביתו, והיה חיוני. בשום שלב לא הראה סימני מצוקה. בעקבות ירידה מסוימת במדד החמצן בדם, החליטה המשפחה בהתייעצות עם רופא להעבירו לבית החולים לטיפול צמוד יותר. המשפחה מודה על הדאגה וההתעניינות של הציבור והחברים הקרובים ותמשיך לעדכן".

עוד כתבות בנושא >>
אחרי שחלה בקורונה: ח"כ ביטן אושפז בטיפול נמרץ בשל קשיי נשימה

מיום שלישי: הבידוד יקוצר ל-10 ימים כפוף לשתי בדיקות שליליות

נתניהו: "אנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים נגד קורונה"

מכונת ''אקמו'' (לב ריאה) | צילום: רויטרס

בשבוע שעבר הודיע ביטן כי נדבק בקורונה, ועל כן חברי הכנסת מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה ועומר ינקלביץ', איתם נפגש נכנסו לבידוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו גם נפגש עם חבר הכנסת, אך לא נכנס לבידוד בטענה כי הפגישה ערכה פחות מרבע שעה והשניים שמרו על מרחק של שני מטרים אחד מהשני.