גורמים בגוש השינוי: בנט התחייב להמשיך במו"מ אם יקבל את המנדט

יומיים לפני פקיעת המנדט של נתניהו, הגורמים טוענים כי יו"ר ימינה צפוי להמשיך את המשא ומתן להקמת ממשלת האחדות • גנץ הבהיר: "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו - אני מחויב לגוש השינוי"

נפתלי בנט " יו"ר ימינה
נפתלי בנט " יו"ר ימינה | צילום: חדשות 13

המגעים להרכבת הממשלה: יומיים לפני שייפקע המועד שניתן לבנימין נתניהו להקים ממשלה, גורמים בגוש השינוי טענו הערב (ראשון) כי יו"ר ימינה נפתלי בנט "התחייב להמשיך את המשא ומתן אם יקבל את המנדט", כלשונם.

בתוך כך, יו"ר כחול לבן בני גנץ הבהיר בישיבת הסיעה כי אין בכוונתו לחבור לנתניהו \לממשלת ימין, שכן הוא מחויב לגוש השינוי. "גם אם ישאלו עוד מאות פעמים - התשובה היא אחת וברורה מאוד", אמר שר הביטחון. "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו".

לכתבות נוספות בנושא >>

גנץ: "נתניהו הציע לי גם היום רוטציה – אין על מה לדבר"

לפיד הסכים לממשלה עם 24 שרים – ויחס עדיף למפלגות הימין

פריצת דרך? לפיד ובנט סיכמו לסגור את חלוקת התיקים עד מוצ"ש

בנימין נתניהו ובני גנץ
בנימין נתניהו ובני גנץ | צילום: רויטרס

כבר ביום רביעי, סיפר גנץ בריאיון לחדשות 13 כי "היום הגיעו אליי שליחים אחרונים מטעמו של בנימין נתניהו, אולם מבחינתי - הוא סיים את תפקידו כראש ממשלה". על פי השמועות, נתניהו אף הציע לגנץ להיות ראשון ברוטציה.

"אני חושב שצריכים להקים ממשלה חדשה וישרה בישראל. נתיהו פועל ממניעים אישיים לפני כל שיקול אחר, ולכן לצערי אין על מה לדבר. אני חוזר ומדגיש - אני מכיר את ההצעות. אני חושב שאני יכול להיות ראש הממשלה, אבל לצערי נוצרה סיטורציה שאינה מאפשרת לי".