קריאות ביו"ש להגיע להפגין: בנט מתכנן להגיע מחר לנחם את משפחת הלוחם שנהרג

ראש הממשלה צפוי לבקר את משפחתו של נעם רז, לוחם הימ"מ שנהרג סמוך לג'נין, וברשתות החברתיות קוראים לציבור ביהודה ושומרון להגיע ולמחות נגדו

זמן צפייה: 00:53

ראש הממשלה נפתלי בנט מתכנן להגיע מחר (רביעי) לביקור ניחומים ביישוב קידה שבבנימין, אצל משפחתו של נעם רז, לוחם הימ"מ שנהרג סמוך לג'נין בסוף השבוע האחרון. בעקבות כך, ברשתות החברתיות יש קריאות לציבור ביהודה ושומרון להגיע לקידה ולהפגין נגד ראש הממשלה. אפרת רז, אלמנתו של נעם, תמסור מחר בשעה 12:00 הצהרה לתקשורת ביישוב קידה.

לאחר מותו של רז, אמר עליו ראש הממשלה: "איבדנו היום גיבור, לוחם אמיץ שחירף נפשו במהלך מבצע יזום כנגד מחבלים. נמשיך להילחם בטרור בנחישות וביד ברזל עד שנביס אותו ונשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. זו המורשת שמותיר אחריו נועם".

לוחם הימ''מ נעם רז שנהרג בג'נין
לוחם הימ''מ נעם רז שנהרג בג'נין

אתמול סיפרה אמו של רז, אסתר רוזנברג, על הרגע בו קיבלה את הבשורה המרה: "ברגע שהם הודיעו לי התפרקתי, מזל שהצוות ישב איתי. בהלוויה התברר לי מה גידלתי, לא ידעתי מה גידלתי - והכל ברוגע ובשקט. אחרי ההלוויה לא ידעתי איך אקום. היה לי מאוד קשה לראות את הילד האהוב שלי כשרגבי האדמה מכסים אותו".

לוחם הימ''מ נעם רז שנהרג בג'נין
לוחם הימ''מ נעם רז שנהרג בג'נין | צילום: באדיבות המשפחה

נעם רז, בן 47 במותו, התגייס לימ"מ בשנת 1999 ושימש במשך כ-23 שנים ביחידה כלוחם, פארמדיק, פורץ וצלף. הוא השתתף במאות מבצעים לסיכול טרור, סיכן את עצמו והציל חיים. בהודעת השב"כ נכתב עליו כי היה "לוחם אמיץ, מקצועי וצנוע". הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים.