בנט נפגש עם משפחתו של בראל שמואלי ז"ל: "רה"מ בכה איתנו"

אחרי המחלוקת הקשה בין משפחת לוחם מג"ב שנהרג בגבול עזה לבין ראש הממשלה, אמו ואחותו של הלוחם נפגשו היום עם בנט בלשכתו. האם ביקשה מבנט לפעול שתזכה לנכד מזרע של בראל

זמן צפייה: 01:46

פגישת פיוס: ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש הבוקר (רביעי) עם ניצה שמואלי והילה רחימי, אמו ואחותו של לוחם מג"ב שנפל, בראל חדריה שמואלי ז"ל. בנט הביע את תנחומיו על אובדן המשפחה והאם והאחות אמרו לראש הממשלה כי המשקעים שהיו בין הצדדים לאחר מות בן המשפחה מאחוריהם.

בהודעת לשכת ראש הממשלה נמסר כי בנט והמשפחה שוחחו על דרכים להנציח את בראל ואת ערכיו, ערכים של אהבת ארץ ישראל ומדינת ישראל, אחדות ותרומה למדינה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכיר בפנטגון: "דאעש מסוגל לתקוף על אדמת ארה"ב בשנה הקרובה"

הבשורה בדרך? "ישראל בין המועמדות לקבל פטור מוויזה לארה"ב"

הקטל בכבישים: שני הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ

"בראל היה בחור זהב", אמר בנט לאם ניצה ולאחות הילה. "הוא היה דוגמה ומופת של אהבת הארץ ותרומה למדינה, מטובי בנינו, לוחם אמיץ בחייו ובמותו. האופן שבו עם ישראל כולו התחבר אליו אחרי מותו מספר הרבה על האישיות יוצאת הדופן שלו - החן, ההומור, הלב הרחב, הפייטריות. אנחנו נפעל להנציח את זכרו של בראל ולשמור את דמותו נוכחת בחיי כולנו. אני אוהב אתכם מאוד".

משפחתו של בראל סיפרה לבנט כי לבקשתה נשאב זרע מגופו, כדי שיוולד לו ילד מאם פונדקאית. בעבר היו משפחות שכולות במצב דומה והוגשה הצעת חוק בכנסת בנושא, אבל כרגע הנושא עדיין תקוע. המשפחה גם ביקשה במהלך המפגש את התחקיר הצה"לי על האירוע בו נהרג בראל.

Whatsapp Image 2021 10 27 At 1
ראש הממשלה נפתלי בנט עם משפחתו של בראל שמואלי | צילום: קובי גדעון/ לע''מ

בין משפחת שמואלי לבנט התפתח עימות לאחר מות הבן בגבול עזה. בשיחה בין בנט לאביו של בראל ז"ל התבלבל ראש הממשלה בשמו של הלוחם. מאוחר יותר האם ניצה תקפה את בנט על כך שלא היה קשוב ואף סיפרה כי בשיחה עם ראש האופוזיציה נתניהו הוא בכה עמם.

כעת אומרת האם כי החליטו להשאיר את המשקעים מאחוריהם. "ראש הממשלה קיבל אותנו בחום רב, בכה איתנו, הבין את הכאב העצום שלנו ואת החור שנפער לנו בלב מאז שבראל לא איתנו", אמרה ניצה שמואלי. "מבחינתי, כל מה שנאמר בעבר היה מתוך סערת רגשות והאבל הכבד".

לוחם מג''ב בראל שמואלי
לוחם מג''ב בראל שמואלי ז''ל

עוד אמרה כי "השארנו מאחורינו את כל המשקעים ועכשיו אני מרוכזת במטרה אחת בלבד: המשכיות לבראל, ושמדינת ישראל תשלים את החוק שיאפשר לי להיות סבתא לנכד מבראל. ראש הממשלה הבטיח לסייע למשאלת הלב שלי, שהיא גם משאלה של כל כך הרבה הורים שכולים אחרים שילדיהם נפלו בקרב. אני מודה לראש הממשלה בנט מכל הלב על פגישה מרגשת וכנה ועל רצון אמיתי לעזור".