המאמץ להשאיר את רע"מ בקואליציה: בנט נפגש עם עבאס

בעוד עשרה ימים תחזור הכנסת מהפגרה, וראש הממשלה עסוק בייצוב הקואליציה שלו. בנט נועד עם יו"ר רע"מ לראשונה מאז הודעת המפלגה על הקפאת החברות בקואליציה, והנחת העבודה בצמרת הקואליציה היא שכל עוד לא יקרה משהו בלתי צפוי בשבוע הקרוב, עם פתיחת מושב הכנסת נראה את רע"מ חוזרת לקואליציה

זמן צפייה: 01:17

בעוד עשרה ימים תחזור הכנסת מהפגרה, וראש הממשלה נפתלי בנט עסוק בייצוב הקואליציה שלו. הערב (ראשון) פורסם במהדורה המרכזית כי בנט נפגש עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס, לראשונה מאז ההודעה של רע"מ על הקפאת החברות בקואליציה, ועל רקע הדברים שאמר אמש מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר, כשכינה את רשת הביטחון שמעניקה רע"מ לקואליציה כ"פשע שלא נוכל לסלוח עליו".

עבאס לא מסתיר את רצונו לחזור ולהשתלב בקואליציה. כדי לקצור את פירות ההשתלבות שלו בקואליציה עבאס צריך עוד זמן, והנחת העבודה בצמרת הקואליציה היא שכל עוד לא נראה קטסטרופה בשבוע הקרוב, עם פתיחת מושב הכנסת נראה את רע"מ חוזרת לקואליציה.

בעקבות הדברים שאמר אמש סינוואר, בכנסת שוקלים את האפשרות לתגבר עוד יותר את האבטחה על עבאס. מהכנסת נמסר בתגובה: "הכנסת ככלל אינה משתפת ודנה באופן פומבי בשיקולי האבטחה של חברי הכנסת".