בנט: "אין אגורה מתקציב המדינה שעוברת לעזה או לחמאס"

רה"מ התייחס בסיעה לתחקיר חדשות 13 על פגישת בכיר רע"ם עם בכיר חמאס בעזה ולקמפיין האופוזיציה: "אין סעיף תקציבי כזה ולא יהיה". על התקציב: "ננצח 780 מול 0"

זמן צפייה: 00:23

בנט נגד נתניהו, שוב: ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (רביעי) בישיבת סיעת ימינה לתחקיר שפורסם בחדשות 13 על עמותת "סיוע 48" שבראשה עומד בכיר רע"ם ראזי עיסא שנפגש עם בכיר חמאס ראזי חאמד ברצועת עזה. בנט שלל את הטענות שמשמיעים בימין, ולפיהן עוברים כספי מסים ממשלם המסים הישראלי לרצועת עזה או לחמאס.

"אין אגורה מתקציב המדינה שעוברת לעזה או לחמאס. אין סעיף תקציבי כזה ולא יהיה כזה. זה שקר מהיסוד", אמר בנט. "אנחנו בתוך אם כל הקמפיינים, פייק בעוצמות אדירות. אני לא חשבתי שביבי ילך על קטע של כסף לחמאס כי זאת נקודה תורפה שלו - הרי מזוודות הכסף לחמאס זו המצאה שלו - אני הפסקתי את זה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרשת הרצח הכפול: חשוד מרכזי הודה במעורבותו והפליל אחרים

שכר המינימום יעלה, יום חופש נוסף: "עסקת החבילה" של ליברמן

מתקפת הסייבר: נפתחה חקירה נגד החברה שנפרצה בחשד לרשלנות

עוד אמר בנט: "האסטרטגיה של נתניהו זה לייצר חיץ בין מרכיבי הקואליציה. הוא ישתמש בכל הכלים שברשותו. יש תשובה אחת לכל זה וזה העברת התקציב. ברגע שנעביר את התקציב זה ייתן לנו יציבות. לא צריך להוכיח שאנחנו ימניים ולא צריך להוכיח שניצחנו. צריך להעביר תקציב. זה הניצחון. אתם תראו שיש גבול למכונה הזו. היא תיחלש במידה ניכרת. כבר עכשיו הם לא מצליחים להחביא את הבקיעים בתוכם. חכו ליום שאחרי".

בנט התייחס לאחר ישיבת הסיעה לתחילת ההצבעות הערב על תקציב המדינה וחוק ההסדרים ואמר: "ננצח 780 מול אפס".