בנט שוחח עם יורש העצר האמירתי: "סיכמו להיפגש בהמשך"

רה"מ הממשלה קיים שיחה טלפונית ראשונה מאז כניסתו לתפקיד עם בן זאיד ובירך אותו לרגל חג הקורבן. השניים הדגישו את החשיבות הרבה ליחסים האסטרטגיים בין המדינות וסיכמו לעמוד על קשר

נפתלי בנט ומוחמד בן זאיד

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (שישי) עם יורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד ובירך אותו לרגל חג הקורבן. מדובר בשיחה הראשונה של השניים מאז שבנט נכנס לתפקיד. ראש הממשלה הודה ליורש העצר על פתיחת השגרירות בישראל וכן על אירוח ביקורו הרשמי של שר החוץ הישראלי, יאיר לפיד, במדינתם.

עוד הדגיש בנט כי הוא רואה חשיבות רבה ביחסים האסטרטגיים בין המדינות, אשר מתבטאים במגוון תחומים, והוסיף כי גישתה של איחוד האמירויות כלפי ישראל היא שינוי חשוב המהווה השראה למדינות ומנהיגים נוספים באיזור. השניים סיכמו לעמוד בקשר ולהיפגש בהמשך.

בסוכנות הידיעות הרשמית של איחוד האמירויות דווח כי בן זאיד "בירך את בנט על כניסתו לתפקיד ראש הממשלה ואיחל לשניים לעבוד יחד למען השלום, היציבות ופיתוח האזור לטובת כל העמים והעולם כולו". עוד דווח כי השניים שוחחו באשר להתפתחויות האחרונות באזור ובזירה הבינלאומית, ובמיוחד בנוגע למאמצים להשגת שלום ושגשוג בעבור עמי האזור.