סמוטריץ' על בנט: נלך איש איש לדרכו; ימינה: בחר לפצל את הימין

סיעת ימינה בדרך לפירוק: ברקע המגעים התקועים בין בכירי הסיעה, אמר סמוטריץ' כי הוא יעמוד בראש מפלגת "הציונות הדתית" בבחירות לכנסת ה-24 וכי יתמקד בנושאים שאינם בראש מעייניו של בנט

זמן צפייה: 00:48

מפלגת ימינה בדרך לפירוק: לאחר ריאיון של ח"כ בצלאל סמוטריץ' בחדשות 12, שבו ציין כי הוא ויו"ר ימינה נפתלי בנט הולכים "איש איש לדרכו", מפלגת ימינה האשימה הערב (שני) את סמוטריץ' בפיצול. בהודעה מטעם המפלגה נכתב: "סמוטריץ בחר הערב לפצל את הימין. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך". לטענת סמוטריץ', בכנסת ה-24 הוא יתמקד בנושאים שאינם בראש מעייניו של בנט.

בהמשך, ממפלגת הציונות הדתית נמסר כי "עשינו כל שביכולתנו בשבועות האחרונים למצוא קווי יסוד ערכיים משותפים, ולקבל התחייבות לא ללכת לממשלת שמאל אחרי הבחירות אלא רק לממשלה לאומית ימנית, כדי שאפשר יהיה לרוץ בשותפות. לצערנו הדלת נסגרה בפנינו. לא נשחק בזריקת בוץ ובמשחקי האשמות. נכבד זה את זה. אנחנו מאחלים לימין החדש הצלחה בדרכם החדשה בפנייה לקהלים חדשים ולשיקום הכלכלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

גנץ קורא לחיבורים נגד נתניהו: "מוכן להקריב הרבה כדי שילך"

נתוני האוצר: גירעון חסר תקדים של 160 מיליארד שקלים ב-2020

סקר הלמ"ס: 46% מהעובדים בחל"ת לא ישובו לעבודה גם אחרי הסגר

בצלאל סמוטריץ' | צילום: חדשות 13

במקביל יו"ר תנופה עפר שלח קרא לאיחוד בשמאל, ואמר בהצהרה לתקשורת: "אני קורא לרון חולדאי, לאבי ניסנקורן ולראשי מפלגת העבודה - בואו לשבת. כולכם מכירים אותי, כבר עשיתי איתכם, הסכמים ופעולה פוליטית. אין לי שום תנאים מוקדמים - נקים את הגוף שמחנה שלם מייחל לו. רק גוף כזה יעצור את הריצה המבוהלת ימינה בשם 'רק לא ביבי'. רק גוף כזה ייתן מענה למאות אלפי ישראלים שכרגע לא מוצאים בית".

בתוך כך, אמש נודע כי יו"ר תל"ם משה יעלון צירף לרשימתו לכנסת ה-24 את השר לשעבר יזהר שי, שפרש מכחול לבן, עורך הדין גונן בן יצחק, אחד ממובילי המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל וחבר לשעבר בקבינט המומחים של ממונה הקורונה, הפרופסור חגי לוין, עו"ד איימן אבורייא, וכן קרין מאיר רובינשטיין המכהנת כמנכ"לית האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות. עוד ברשימת תל"ם: אורלי פרומן ואנדריי קוז'ינוב.

נפתלי בנט
נפתלי בנט | צילום: חדשות 13