בנט: התחייבות מצד נתניהו - כמו לחיצת "איני הנהג" בווייז

ראש הממשלה קרא ליו"ר ימינה להתחייב לכך שתקום ממשלה ללא רוטציה, שלפיד לא יהיה חלק ממנה. בתגובה, כתב בנט כי "זה אותו נתניהו שהבטיח לגנץ לרוטציה ושבר אותה עד שהשלים את המשפט"

זמן צפייה: 03:33

יו"ר ימינה נפתלי בנט תקף היום (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "לשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, כמו לשמוע הרצאה של ענבל אור על מנהל תקין, זה דומה לזה שאתה לוחץ בווייז על 'איני הנהג'".

את הדברים אמר בתגובה לדברי ראש הממשלה, שקרא לו מוקדם יותר להתחייב להקמת ממשלת ימין ללא רוטציה, שלפיד לא יהיה חלק בה. "יש לי תוכנית כלכלית להזנקת הכלכלכה, אבל אני לא יכול להעביר אותה בגלל הרוטציה", טען נתניהו.

בנימין נתניהו ונפתלי בנט
בנימין נתניהו ונפתלי בנט | צילום: רויטרס

בנט, כאמור, תקף את ראש הממשלה בכנס "בשבע" ואמר כי "נתניהו דורש התחייבות, הבטחה לפני בחירות. זה אותו נתניהו שנשבע שהוא יפנה את חאן אל-אחמר, והיום זה כבר עיר קטנה. זה אותו נתניהו שנשבע פעם אחר פעם, רגע לפני הבחירות, 'אנחנו נחיל את הריבונות על יהודה ושומרון'".

"זה אותו נתניהו שאמר 'נעשה רוטציה בלי טריקים ובלי שטיקים', כשעד שהוא נשלים את המשפט הוא כבר שבר את הרוטציה עם בני גנץ", הוסיף יו"ר ימינה. "אז אני חייב לומר שלשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, זה קצת כמו לשמוע הרצאה של ענבל אור על מנהל תקין, זה דומה לזה שאתה לוחץ בווייז על 'איני הנהג'".

בד בבד, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער התייחס בכנס "ג'רוזלם פוסט" לחילופי הדברים ואמר כי "אני חושב שבנט צריך להתנער מהפטרונות הזו של נתניהו ולהודיע שהוא לא ייכנס לממשלה שלו ושנדרש שינוי. חבל מאוד שהוא לא עושה את זה, כי המשמעות היא שבקולות ימינה יכולה לקום ממשלת נתניהו הבאה".