המגעים להקמת ממשלה: בנט ייפגש מחר עם נתניהו, ובמוצ"ש עם לפיד

לקראת שלב ההמלצות אצל הנשיא - ולראשונה מאז הבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר, יו"ר ימינה יוועד עם ראש הממשלה, ויום לאחר מכן - מיד בצאת השבת, יעשה זאת עם יו"ר יש עתיד

זמן צפייה: 03:42

המגעים להקמת הממשלה: יו"ר ימינה נפתלי בנט ייפגש מחר (שישי) עם ראש הממשלה נתניהו - לראשונה מאז הבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר. למחרת, מיד בצאת השבת, ייפגש בנט עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

יש לציין כי למרות הפרסומים בנט עדיין לא קיבל מלפיד הצעה להיות ראשון ברוטציה, שכן - לפיד, כך נראה, יהיה מוכן לכל היותר רק להסכים לרוטציה עם בנט, בתנאי שיהיה שני. אלא שכידוע, בנט לא יסכים לעבור לגוש השינוי אם לא יקבל את ראשות הממשלה ראשון.

גורמים בגוש השינוי מעריכים כי במוצאי השבת, לפיד יציע לבנט את ההצעה לראשות הממשלה ברוטציה, אם כי כלל לא בטוח שבנט ייענה לכך, בין היתר בשל הלחץ מימין שמופעל עליו, וגם משום שהוא חושש שאם יעמוד בראשותה של ממשלה כזו, יהיה לו קשה לנהל אותה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפרקליטות לביהמ"ש: על רה"מ להגיע לנאום פתיחת שלב ההוכחות

משרד הבריאות: עלייה נוספת במקדם ההדבקה – הגבוה מזה שבועיים

פייזר: החיסון יעיל לחצי שנה – ומגן גם מפני הזן מדרום אפריקה

מוקדם יותר היום, חבר הכנסת לפיד נפגש עם ראשי הרשימה המשותפת, חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי, ודן עמם באפשרות של הקמת ממשלה חדשה. זאת, כחלק ממאמציו של לפיד לגייס ממליצים כדי לקבל את המנדט מהנשיא. השניים לא התחייבו כי ימליצו עליו.