בנט: נגיע עם רצון טוב למו"מ - נעשה הכול כדי למנוע עוד בחירות

לאחר הענקת המנדט לנתניהו, יו"ר ימינה הכריז כי יעשה הכול כדי בחירות חמישיות ידרדרו את ישראל לכעס ושנאה אינסופיים: "הממשלה שתקום חייבת לשקף את רצון העם - ולהיות נוטה ימינה"

זמן צפייה: 07:21

לאחר החלטת נשיא המדינה ראובן ריבלין להעניק את המנדט להרכבת הממשלה לנתניהו, יו"ר ימינה נפתלי בנט אמר היום (שלישי) כי "נגיע למו"מ הקואליציוני עם רצון טוב - נעשה הכול כדי למנוע בחירות חמישיות".

"בעת הזו מה שטוב לישראל זה שני דברים - הקמת ממשלה יציבה כדי להציל את ישראל מבחירות חמישיות והידרדרות לספירלה אין סופית של שנאה וכעס, והדבר השני זה שהממשלה תשקף את התפלגות הדעות בעם - נוטה ימינה", אמר בנט.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ישועה ממשיך להעיד: "בני הזוג אלוביץ' ביקשו שאמחוק תכתובות"

צה"ל: סוכל אירוע דריסת חיילים ליד רמאללה; דיווח: הנהג נהרג

העלאת המסים שבדרך והדרישה לצמצום החל"ת: דוח נגיד בנק ישראל

יו''ר ימינה נפתלי בנט
יו''ר ימינה נפתלי בנט

"בחרתי ליטול עליי את האחריות לפעול בכל כוחי להקים ממשלה כזו", הוסיף יו"ר ימינה. "יש כאלה שקוראים לעצמם ימין, שאין להם שום בעיה לגרור את ישראל לעוד מערכת בחירות, והכול בשם אידיאלים נשגבים. לא אידיאלים יש שם אלא אמביציות. בצד השני יש אחרים שסבורים שבשל הרצון הטוב שלנו להקים ממשלה ולגלות יציבות אני אוותר על העקרונות שלי".

בנט התייחס למו"מ מול לפיד ואמר כי "אני לא מכיר הרבה פוליטיקאים שעמדו מול האופציה הריאלית והמידיית להיות ראש ממשלה ולא זינקו עליה. לי לא הייתה דילמה, לא אוותר על ערכיי ועל ערכים של ציונות ואחדות למען שום תפקיד בעולם".

בנט הוסיף כי "אני מתחייב שבכל ממשלה שתקום, בלי קשר למי שמרכיב אותה אנחנו נדאג שהיא תייצג את כל אזרחי מדינת ישראל, ובאותה נשימה אנחנו נעשה הכול, ונהפוך כל אבן, כדי למנוע בחירות חמישיות ולא נוותר על ערכינו". ברקע דבריו של סמוטריץ' נגדו, אמר בנט כי "יש פוליטיקאים שהתחילו את הקמפיין שלהם לבחירות החמישיות".