נתניהו בעקבות הביקורת על ההטבות: "עיתוי הדיון היה לא נכון"

כמה ימים לאחר שהוועדה אישרה את בקשתו לקבל החזרי מס רטרואקטיביים, רה"מ הצר על התזמון אולם טען כי עצם הדיון מוצדק. "אין לחייב אותי בהיטל פרסונלי שמעולם לא הוטל על אף רה"מ אחר"

זמן צפייה: 03:04

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגב היום (ראשון) לביקורת שעלתה בעקבות הדיונים בוועדת הכספים על בקשתו לקבל החזרי מס רטרואקטיביים, וכתב: "הדיון בשבוע שעבר היה בעניין מוצדק אך בעיתוי לא נכון".

לדבריו נתניהו, "הנושא מוצדק כי אין לחייב אותי בהיטל פרסונלי שמעולם לא הוטל על אף ראש ממשלה אחר, ולכן קבעה ועדת הכספים שאין חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לכל ראשי הממשלה האחרים. העיתוי לא היה בזמן הנכון ועל כך אני מצר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

זיהומולוגים מזהירים: אם לא נפעל מייד נגד המגפה – נאחר הרכבת

בפעם השנייה ברציפות: מכבי תל אביב אלופת ישראל בכדורגל

העצורים מההפגנה מול מעון רה"מ שוחררו; מ"מ המפכ"ל: נפיק לקחים

חבר הכנסת מיקי זוהר התייחס לעניין אמש בתוכנית "המטה המרכזי", ואמר כי "אינפורמציה שקיימת אצלי לא קיימת אצל שאר הציבור ולכן יש גורמים שעויינים אותנו. זה הגיע לנקודה שלא יכלנו לדחות את זה. כל הזמן מדברים על מה יש לו ומה אין לו. את רוצה ראש ממשלה בהתנדבות?"

Lmhxxs
ראש הממשלה בנימין נתניהו

היום היה אמור להתקיים דיון נוסף בעניין ההטבות, אולם ביום שישי הודיע יו"ר הוועדה, חבר הכנסת משה גפני, על דחייתו. "עקב העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה והטיפול המאסיבי בהתפרצות המחלה, הוחלט לדחות את הישיבה למועד אחר".

כזכור, ביום שלישי אישרה הוועדה את בקשתו של נתניהו לקבלת ההחזרי מס רטרואקטיביים. חברי כחול לבן נעדרו מהדיון, זאת לאחר שדרשו כי הוא יעסוק רק בבקשת החזרי המס ולא בדרישות הנוספות של נתניהו. אולם, גם ללא נוכחות חברי כחול לבן - לליכוד היה רוב בוועדה. שמונה תמכו בהחלטה, חמישה התנגדו, וסמוטריץ' נמנע - לדבריו "במחאה על העיתוי האומלל".