ח"כ בן גביר שולף אקדח בתגובה לאיומים: "הרגשתי סכנת חיים" • תיעוד

יו"ר עוצמה יהודית נראה בסרטון שמופץ ברשת כשהוא מחזיק באקדחו, בתגובה לאיומים לכאורה מצד צעיר ערבי. חבר הכנסת הגיש תלונה במשטרה על איומים מצד מאבטחים ערבים. יו"ר ועדת האתיקה: "אסור להתנהג ככה, ודאי שלא לנבחרי ציבור"

זמן צפייה: 02:28

בתיעוד שרץ ברשת הלילה (רביעי) נראה חבר הכנסת איתמר בן גביר כאשר הוא שולף את אקדחו בתגובה לצעיר ערבי שמצלם אותו. לפי יו"ר עוצמה יהודית, הצעיר איים עליו תחילה והוא נאלץ להגיב וכן הגיש תלונה במשטרה. המשטרה אישרה שהוגשה תלונה.

יו"ר ועדת האתיקה, ח"כ יוראי להב הרצנו, התייחס הבוקר לתקרית האלימה ואמר: "אין ועדת אתיקה שתוכל לטפל בתקרית האלימה אתמול עם ח"כ בן גביר בשל התעקשות האופוזיציה. אין מדובר רק באירוע בעייתי ברמה האתית, זהו בעיקר אירוע פלילי שצריך להיות מטופל על ידי רשויות החוק ובמהרה. אסור לאף אחד להתנהג ככה, ודאי שלא לנבחרי ציבור".

האירוע קרה בחניון באזור גני התערוכה בתל אביב. בן גביר נראה בתיעוד צועק "אתה לא תאיים עליי, אני מתקשר למשטרה", ושולף את אקדחו. "רצית להרביץ לי? אם תאיים עליי אני אטפל בך. באת להרביץ לי". המאבטח בתגובה אומר שביקש מחבר הכנסת לא לחנות באותו מקום.

בתיעוד נוסף, שצולם על ידי אנשיו של בן גביר, נראה הצעיר כשהוא אומר לחבר הכנסת "אם אתם גברים תבואו כולכם בלי נשק, אני מזיין אתכם, עזוב את הנשק ותבוא".

[brightcove_iframe video_id='news-politics--part-2112220743' autoplay='0' credit='' desc='התיעוד מהצד השני' poster='' kid='1_5q9hwazp' duration='17']

לדברי חבר הכנסת, "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים 'נהרוג אותך', 'נזיין אותך' ו-"נרביץ לך" בשלב זה הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה,זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".