הקלפיות הנותרות הגיעו: חודשה הספירה בפריימריז בליכוד

בליכוד עדכנו שממתינים לספירת 160 קלפיות שיגיעו מאזור הצפון ומאזור הדרום כדי להשלים את התמונה המלאה וכעת היא חודשה. עד כה ספרו 80 אחוז מהקולות: לוין במקום הראשון ומי כרגע בחוץ? כל העדכונים

זמן צפייה: 00:51

עדיין אין תוצאות סופיות: בצהריים (חמישי) הופסקה ספירת הקולות בפריימריז של מפלגת הליכוד. במפלגה עדכנו כי ממתינים להגעת 160 קלפיות מאזור הצפון ומאזור הדרום. לאחר כשעה חודשה הספירה. בנוסף, גם המסך בכפר המכביה שבו מעדכנים את התוצאות בזמן אמת פורק.

עד עצירת הספירה נספרו 80 אחוזים מהקולות בקרב כ-80 אלף מתפקדים שהצביעו אתמול. יריב לוין נמצא במקום הראשון ומוביל בכ-4,000 קולות על אלי כהן שנמצא במקום השני. יואב גלנט, דודי אמסלם ואמיר אוחנה סוגרים את החמישייה הראשונה.

התוצאות האחרונות לפני שפירקו את המסך בכפר המכביה במסגרת הפריימריז בליכוד
התוצאות האחרונות לפני שפירקו את המסך בכפר המכביה במסגרת הפריימריז בליכוד | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

את העשירייה סוגרים יואב קיש, ניר ברקת, אבי דיכטר ומירי רגב שכרגע היא האישה הבכירה בליכוד. מי שנדחק לעשירייה השנייה הוא ישראל כ"ץ, מהדמויות החזקות בליכוד. למרות המדגם שפורסם אתמול, דוד ביטן, דני דנון וחיים כץ יציבים בעשירייה השנייה של הליכוד.

מי שממשיך להידחק הוא יולי אדלשטיין שכרגע ממוקם במקום ה-23 אחרי שריונים ושיבוצי מחוזות. מי שכרגע נמצא במקומות לא ריאליים הם השרים לשעבר צחי הנגבי וגילה גמליאל וגם חברות הכנסת קרן ברק ואורלי לוי אבקסיס. גם ארז תדמור וגלעד שרון לא נמצאים במקומות ריאליים.

יריב לוין
צפוי להחזיק את המקום הראשון. יריב לוין | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

מי שצפויה להיות על משבצת האישה החדשה היא עו"ד טלי גוטליב, שאמרה הבוקר לאודי סגל ודוריה למפל בגלי צה"ל: "קחו את שרון אפק, המשנה ליועצת המשפטית לממשלה למשל. הוא שמאלן רדיקלי. אני אמורה לקבל ייעוץ מאדם כזה? זה נושא מהותי. האם אין לממשלה זכות שהבכירים במערכת יהיו משרות אמון?".

גם גלית דיסטל אטבריאן, שהייתה בעשירייה הראשונה לפי המדגם, נמצאת כרגע בפתיחת העשירייה השלישית. בנוסף, המתפקדים אישרו את בקשת נתניהו לחמישה שריונים במקומות 14, 16, 28, 37 ו-43.