רה"מ נתניהו: אגיע להצבעה על חוק ההסדרה

רה"מ השוהה בביקור מדיני בבריטניה הבהיר כי יגיע לכנסת עוד היום על מנת להצביע על חוק ההסדרה: "אני נוהג לפי האינטרס הלאומי"

נתניהו ומיי, היום (רויטרס)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר היום (שני) כי בכוונתו להגיע להצבעה במליאת הכנסת על חוק ההסדרה, לאחר שאתמול ביקש בישיבת השרים לדחות את ההצבעה, ושר החינוך נפתלי בנט התנגד, דבר שגרר עימות בין השניים. במקביל, האופוזיציה משכה אחר הצהריים את כל ההסתייגויות לחוק ודרשה לקיים הצבעה מיידית.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"מעולם לא אמרתי שמבקש לדחות את חוק ההסדרה, אני נוהג לפי האינטרס הלאומי", אמר נתניהו בתדרוך לכתבים בלונדון, לאחר פגישתו עם ראשת הממשלה הבריטית תרזה מיי. "לא מפתיעים ידידים, צריך לעדכן, וכך עשינו עם ארה"ב. מעדכנים, לא מבקשים. אגיע הערב להצביע".

נתניהו ומיי, היום (רויטרס)
נתניהו ומיי, היום (רויטרס)

נתניהו התייחס בתדרוך לחילופי הירי באזור רצועת עזה, ואמר כי "ההנחייה היא להגיב על כל ירי, התגובה באה בעוצמה". הוא הוסיף כי "זה מה שמוביל לתקופה של שנים שקטות מאוד, אין דבר כזה שיירו עלינו ולא נגיב".

עמדת חמאס שהותקפה היום
עמדת חמאס שהותקפה היום

הפגישה עם מיי, נמסר מטעם נתניהו, הייתה חברותית וטובה. השניים דיברו על כלכלה והעמקת השיתוף עם ישראל בעידן שאחרי הברקזיט, ובעיקר על אירן ומה אפשר לעשות כדי לעצור את התוקפנות וההתפשטות שלה, בין היתר גם לסוריה.