בר-לב מגיב לתוצאות הפריימריז: "הבוחר אמר את דברו"

השר לביטחון הפנים התייחס לראשונה לתוצאות המאכזבות מבחינתו בבחירות המקדימות במפלגת העבודה, שדחקו אותו למקום התשיעי ברשימה. "היו לי בחיי הבוגרים רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה, אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב
השר לביטחון הפנים עמר בר-לב | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב הגיב היום (רביעי) לראשונה לתוצאות הפריימריז המאכזבות מבחינתו, לאחר שנבחר רק במקום השמיני במפלגת העבודה, ונדחק למקום התשיעי הלא ריאלי. "הבוחר במפלגת העבודה אמר את דברו", כתב בר-לב בחשבונותיו ברשתות החברתיות.

"ממשיכים קדימה - יש עוד משימות לממש ותוכניות לקדם במשרד לביטחון הפנים", הוסיף בר-לב, "כבר הבוקר עסקתי כרגיל בנושאים הקשורים בביטחונם של אזרחי ישראל. אני כאן כדי להמשיך לנווט את העשייה החשובה הזו - בשנה האחרונה יש לא מעט הישגים, ואין לי ספק שבחודשים הקרובים תימשך המגמה הזו, שאת פירותיה רואים כבר עכשיו, ויראו ביתר שאת בעתיד".

"היו לי, בחיי הבוגרים, רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה", סיכם בר-לב, "אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל. היא חשובה ממני. גם עכשיו. אני לא מקפל את הדגל המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה, אלא ממשיך לשאת אותו בגאווה".

כזכור, למקום הראשון בפריימריז הגיעה הח"כית הצעירה נעמה לזימי, ואחריה נבחרו ח"כ גלעד קריב, ח"כ אפרת רייטן, ח"כ רם שפע, ח"כ אמילי מואטי, יאיא פינק וח"כ אבתיסאם מראענה. גם שר התפוצות נחמן שי נדחק למקום לא ריאלי בעקבות השריונים למגזרים השונים, והוא ממוקם רק במקום ה-16.

רה''מ נפתלי בנט והשר לביטחון הפנים עמר בר-לב
נפתלי בנט ועמר בר-לב | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאחר פרסום התוצאות אמש, כתב ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בחשבון הטוויטר שלו: "בערב זה, אני רוצה לחזק את השר עמר בר-לב ולהודות לו על שנה לא קלה בה התמסר כל-כולו למלחמה בפשיעה וברצח חפים מפשע, לצליחת גלי קורונה ללא סגרים, למאבק בגל פיגועי הטרור ולחיזוק שוטרי ישראל. האנשים ששומרים על כולנו. בכל אירוע, גדול כקטן, עמר תמיד הגיע לשטח, נטל אחריות ופעל בצורה מקצועית למען אזרחי ישראל".

עוד כתב בנט: "עמר, אמנם דעותינו שונות, אבל אתה עמדת במשימה שהגדירה את הממשלה שלנו - להביט מעל הבייס, להניח בצד את האגו ולפעול אך ורק למען אזרחי ישראל, ביטחונם ורווחתם. אני תמיד אעריך אותך על כך".