העימות שאחרי הפריימריז: קרב הצעקות בין נשות הליכוד

בהקלטות שנחשפו הערב במהדורה המרכזית ניתן לשמוע עד כמה הרוחות בליכוד סוערות גם אחרי הבחירות המקדימות. ח"כ לשעבר אסנת מארק האשימה את ח"כ אתי עטייה כי "בלי חיים כ"ץ את לא שווה קולות", וזו השיבה: "עם כל הטלוויזיה והאולפנים - את גם לא שווה" • בלעדי

זמן צפייה: 01:37

בלעדי: גם אחרי הפריימריז, הקרבות בתוך הליכוד נמשכים, והערב (שלישי) פרסמנו במהדורה המרכזית הקלטה שממשיכה עד כמה הרוחות סוערות. היום במצודת זאב עברו המתמודדים על הנתונים שהגיעו מהקלפיות וחיפשו טעויות, זיופים ופתח לערעורים, ובמעמד הזה התפתח ויכוח קולני בין ח"כ לשעבר אסנת מארק, שלא נבחרה למקום ריאלי, לבין ח"כ אתי עטייה, שהתברגה למקום ה-35.

מארק האשימה כי עטייה נבחרה רק בזכות הדילים של ח"כ חיים כץ, שאליו היא מקורבת, ועטייה השיבה שיש לה גם רקורד של עשייה, ובהקשר הזה יש לציין כי היא אכן משיאני החקיקה באופוזיציה. "בלי חיים את כלום", אמרה מארק, ועטייה השיבה לה: "העדיף מועמדת אחרת עלייך".

עוקבים אחרי התוצאות בפריימריז של הליכוד
עוקבים אחרי התוצאות בפריימריז של הליכוד | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

"בלי חיים את לא שווה קולות, מה לעשות", המשיכה מארק, ועטייה ענתה לה: "עם כל הטלוויזיה, עם כל האולפנים, עם הכל, את גם לא שווה. אם את פותחת, אני אפתח יותר. למה שהתעשייה האווירית תתן לך? אני 35 שנות עבודה נתתי, על חשבון משפחה, ילדים, בעל והכל, ומה את? למה שהתעשייה האווירית תבחר בך?".

"למה שאני אתן לחיים את ה-35 שנה שלי? זה שהחלטת לתת לחיים זה עניין שלך", אמרה מארק, ועטייה השיבה: "לא נתתי לחיים, תתביישי לך. נתתי לציבור העובדים. כל הכעס שלך את מוציאה אותו עליי". על כך ענתה מארק: "בואי נשמה, מי מוציא עלייך כעס? את שווה בכלל כעס". עטייה ענתה לה: "לא, למה את שווה? באמת, איזו פיגורה".