הכנות בליכוד להפגנת התמיכה בנתניהו: מי מהאומנים יגיע?

מארגנת ההפגנה טוענת כי יהורם גאון וקובי פרץ סירבו להופיע, אך השניים אמרו לחדשות 13 שלא פנו אליהם. מאור אדרי, שכבר לקח חלק בקמפיין הליכוד, הסביר: לא משתתף באירועים פוליטיים

זמן צפייה: 02:48

בלשכת ראש הממשלה עסוקים בהכנות לקראת הפגנת התמיכה בבנימין נתניהו מחר (שלישי), ומנסים לקרוא לתומכיו להגיע. מי שמציגה את עצמה כאחת המארגנות של הערב, במסגרת פעילותה במטה המאבק לתמיכה בנתניהו, סיפרה שהיא פנתה לזמרים וזמרות בבקשה שיבוא לשיר, ובכך לתמוך בראש הממשלה, אך חלק גדול סירבו מסיבות שונות.

יהורם גאון וקובי פרץ, כך נטען, סירבו להגיע, אבל לחדשות 13 הם אמרו בתגובה כי הם לא קיבלו כל פניה. עוד נטען ששמעון בוסקילה סירב להופיע, כשלדבריו הוא "תפוס" בתאריכים המיועדים. דורון מירן שגם הוא בעל ניסיון באירועי תמיכה בנתניהו דווקא אישר את השתתפותו, אבל על פי החלטת מטה המאבק - הוא לא יופיע מחר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עד כמה אחוז האבטלה הנמוך מעיד באמת על שוק העבודה הישראלי?

היועמ"ש: נתניהו לא חייב להתפטר – הנבצרות היא עניין ציבורי

"זמן לשלוף את החרבות": אחורי הקלעים של תקיפת איראן בסעודיה

בני הזוג נתניהו והזמרת עדן בן זקן
בני הזוג נתניהו והזמרת עדן בן זקן | צילום: חדשות 13

מאור אדרי שכבר השתתף במסע הבחירות של הליכוד וגם הופיע בעצרת התמיכה של אלאור אזריה אכן קיבל פניה, אבל הפעם אמר שהוא לא משתתף באירועים פוליטיים. זה ההסבר שהוא נתן גם לביטול השתתפותו בעצרת הזיכרון ליצחק רבין, אחרי שהוא בעצמו ביקש להופיע בה.

כמה מהאמנים תלו את אי-השתתפותם בכך שכלל לא הוזמנו, אחרים אמרו שמדובר באמת ובתמים בלוחות זמנים שלא מאפשרים זאת, והיו גם מי שהעלו סימן שאלה אם אומנים ואומניות, גם כאלה שמזוהים עם הצד הימני של המפה הפוליטית - פשוט מעדיפים שלא להשתתף באירוע התמיכה בנתניהו מחר.