נתניהו וגנץ ייפגשו הערב לדון בתוכנית טראמפ וסוגיית הסיפוח

ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן ידונו, בתום ישיבת קבינט הקורונה, על החלת הריבונות אפשרית בתקופה הקרובה. גם שר החוץ אשכנזי ויו"ר הכנסת לוין ייקחו חלק בפגישה • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:25

פרסום ראשון: כשבועיים לפני המועד המתוכנן להחלת הריבונות - ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ ייפגשו הערב (רביעי) על מנת לדון בתוכנית טראמפ ובסוגיית הסיפוח. בפגישה ישתתפו גם שר החוץ גבי אשכנזי ויו"ר הכנסת יריב לוין.

כבר בתחילת השבוע נפגשו הארבעה עם שגריר ארצות הברית דיוויד פרידמן ודנו באותו נושא. במהלך הפגישה, פרידמן המשיך לנסות להגיע למתווה פעולה מוסכם בין נתניהו לגנץ ואשכנזי בעניין. בישיבה עלתה כל קשת האפשרויות לגבי סיפוח ועם זאת, לא הוצגה תכנית סדורה ולא הוצגו מפות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשלטון המקומי נערכים להכריח את המורים לעבוד אחרי 20.6

בכחול לבן התנגדו לחוק שיזמו להפסקת כהונה לר"מ תחת אישום

העבודות בבית הקברות ביפו הוקפאו; 3 מפגינים נעצרו

Israeli Soldiers Keep Guard In Jordan Valley, The Eastern Most Part Of The Israeli Occupied West Bank That Borders Jordan
בקעת הירדן | צילום: רויטרס

כזכור, אמש התייחס חבר ההנהגה המדינית של חמאס מחמוד א-זהאר לתוכנית הסיפוח, והצהיר: "יש לפוצץ את פרויקט הסיפוח, ולפתוח באינתיפאדה שתעקור את ההתנחלויות מכל מקום בפלסטין בכל האמצעים האפשריים. האומה הערבית לא תסלח למי שמנרמל את היחסים עם ישראל", הוסיף. "אנו מזהירים את הישות הציונית מההשלכות המסוכנות של הסיפוח ועסקת המאה".

אתמול דיבר גם חבר פרלמנט ירדני, שאמר כי דרש כמה פעמים לגרש את שגריר ישראל מירדן ולהחזיר את שגרירה מתל אביב, וכן לבטל את הסכם השלום עם ישראל.