אמסלם: "לא עובד אצל נתניהו, הוא לא האדמו"ר שלי"

רגע לפני פיזור הכנסת, חבר הכנסת מהליכוד המשיך את העימות עם יו"ר מפלגתו, לאחר שמוקדם יותר השבוע אמר כי רע"מ מוזמנים לקואליציה לאחר שיושג רוב של 61. "לאזרח ערבי מגיעות זכויות אישיות בדיוק כמו לאמסלם"

זמן צפייה: 01:54

רגע לפני פיזור הכנסת, ח"כ דוד אמסלם מהליכוד התראיין הבוקר (חמישי) לתוכניתם של אודי סגל ודוריה למפל בגלי צה"ל, בהמשך לעימות השבוע עם ראש מפלגתו בנימין נתניהו. "אני לא עובד אצל נתניהו", אמר אמסלם, "הוא לא האדמו"ר שלי".

"אני יכול להתווכח איתו ואני מאמין בדברים פשוטים, עם ישראל, ארץ ומסורת ישראל", הוסיף אמסלם, "אני מאמין בוודאי שנדאג לערבים, לאזרח ערבי מגיעות זכויות אישיות בדיוק כמו לאמסלם. זכויות לאומיות יש רק לעם היהודי".

צילום ההתכתבות בנייד של ח''כ דוד אמסלם
צילום ההתכתבות בנייד של ח''כ דוד אמסלם | צילום: חדשות 13

כזכור, לאחר שנתניהו אמר השבוע כי הוא נדהם "לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר", בהתייחסו לאמירה של אמסלם על כך שרע"מ יכולים להשתתף בקואליציה בתנאי שלא מסתמכים עליהם כאצבע ה-61, אמסלם הגיב ואמר כי נתניהו הוציא את ההודעה כדי לפגוע בו.

"חברי הליכוד בחלקם תקפו אותי", אמר אמסלם בריאיון לגלי ישראל מוקדם יותר השבוע, "נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי. נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא פעם ראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט".

בצילום מסך מתוך התכתבות בטלפון הנייד של ח"כ אמסלם שהגיע לידי חדשות 13, ניתן לראות כי אמסלם כתב למי ששלח לו הבוקר את הודעת ההתנערות של נתניהו ממנו: "עזוב, נתניהו עושה עלינו סיבוב. אנחנו הבהרנו את דברנו, בזה הסתיים הנושא. הכלבים נובחים והשיירה עוברת".