אמסלם בתגובה להתנערות של נתניהו מדבריו: "הוא עושה עלינו סיבוב"

לאחר שראש האופוזיציה אמר כי הוא נדהם "לשמוע את הדברים שאמר אמסלם על דעתו בלבד", בהתייחסו לאמירה של חבר הכנסת על כך שרע"מ יכולים להשתתף בקואליציה, אמסלם הגיב ואמר כי חברי הליכוד בחלקם תקפו אותו. "אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט"

זמן צפייה: 05:25

לאחר שראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי הוא נדהם "לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר", בהתייחסו לאמירה של אמסלם על כך שרע"מ יכולים להשתתף בקואליציה בתנאי שלא מסתמכים עליהם כאצבע ה-61, אמסלם הגיב הערב (ראשון), ואמר כי נתניהו הוציא את ההודעה כדי לפגוע בו.

"חברי הליכוד בחלקם תקפו אותי", אמר אמסלם בריאיון לגלי ישראל, "נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי. נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא פעם ראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט".

בצילום מסך מתוך התכתבות בטלפון הנייד של ח"כ אמסלם שהגיע לידי חדשות 13, ניתן לראות כי אמסלם כתב למי ששלח לו הבוקר את הודעת ההתנערות של נתניהו ממנו: "עזוב, נתניהו עושה עלינו סיבוב. אנחנו הבהרנו את דברנו, בזה הסתיים הנושא. הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

בנימין נתניהו ודודי אמסלם
בנימין נתניהו ודודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ ניר ברקת אמר הערב בריאיון ל"קול ברמה": "האמירה של ח"כ אמסלם הייתה על דעתו האישית בלבד ולא על דעתה של תנועת הליכוד. אנחנו לא יכולים לתת יד לתפישת העולם של התנועה האיסלמית ולכן לא נוכל לשבת איתם".

מוקדם יותר, כאמור, תקף נתניהו את אמסלם וכתב: "רע"מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל. הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע"מ לקואליציה כלשהיא".

מלשכת אמסלם נמסר בתגובה: "בנימין נתניהו ודודי אמסלם חברים טובים. נתניהו מעריך את דודי ודודי מעריך את נתניהו הרבה יותר ממה שנראה. מה שקרה היום לא יפגע בקשר, בחברות וברצון המשותף לנצח יחד את הבחירות ולהחזיר את המחנה הלאומי, בראשות נתניהו, לשלטון".