אמסלם במתקפה: מנדלבליט הכי בזוי ומסוכן, אלקין הוא חזירון קטן • תיעוד

חבר הכנסת מהליכוד תקף אמש בחריפות את היועמ"ש באירוע פעילים, ובין היתר אמר עליו כי הוא "כפוי טובה ומסוכן". כמו כן, תקף את חבר הכנסת לשעבר מהליכוד ושר השיכון כיום: "הוא תמיד רוצה עוד ועוד, איש נמוך ונאלח"

זמן צפייה: 00:31

חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) תקף אמש (ראשון) בחריפות במהלך כנס פעילי המפלגה את היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ואמר עליו: "הוא כפוי טובה, וזה מגלם את כל הרוע שבבן אדם הזה". עוד הוסיף לומר עליו: "זה האיש הכי בזוי שאני מכיר והכי מסוכן. מבחינתם הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

כמו כן, תקף חבר הכנסת אמסלם את חבר הכנסת לשעבר מהליכוד זאב אלקין, שמכהן כיום שר השיכון: "זה שר במדינת שיראל? שיושב במשרד הישכון ובמשרד לענייני ירושלים. הוא מן חזירון קטן. הוא רוצה תמיד עוד ועוד ועוד. גם כשהיה אתנו בליכוד. איש נאלח ונמוך. הליכוד המציא אותך ונתניהו לקח אותך לכל מקום בעולם. אתה מבזה אותו ברשעות".

כזכור, רק בתחילת החודש חבר הכנסת התבטא בחריפות בריאיון מצולם לחדשות 13, ואמר על ראש הממשלה נפתלי בנט כי הוא "ליצן, שקרן, רמאי ונוכל". לצד זאת, אמסלם ביטא אמירות פוליטיות קיצוניות כמו "אין לי חברים שמאלנים", וטען כי החיים הפוליטיים קשים לו: "לא יושב על האופי שלי".

בעבר נטען בהקלטה מטוויטר, שאמסלם אמר כי "צריך להכניס אותם (יועצים משפטיים) למכלאות", אך השר התנער מהאשמות אלו והגיב בפייסבוק שהטענות הן שקריות. "לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד". לדבריו "המילים לא נאמרו".