טיבי: הוכיתי ע"י מפגין - תוצאה ישירה של הסתת נתניהו • תיעוד

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת הגיע לאירוע שבת תרבות ברמת השרון, ובכניסה למתחם נתקל במספר מפגינים שכינו אותו בצעקות "מחבל". המשטרה עכבה שני מפגינים לחקירה. "רה"מ אחראי על הפגיעה בי"

זמן צפייה: 00:59

ראש סיעת הרשימה המשותפת, חבר הכנסת אחמד טיבי, הגיע היום (שבת) לאירוע שבת תרבות שנערך ברמת השרון, ובכניסה למקום מספר מפגינים צעקו לעברו "רוצח" ו"מחבל", ועל פי החשד ניסו לפגוע בו עם מקל של דגל. בתום האירוע, טיבי גינה את האירוע והפנה אצבע מאשימה לראש הממשלה: "תוצאה ישירה, תמונת ראי ממש, של ההסתה של בנימין נתניהו נגדנו". המשטרה עכבה שני מפגינים לחקירה.

[brightcove_iframe video_id='news-politics-state-policy-20191130-1630' autoplay='0' credit='' desc='ח"כ אחמד טיבי בתגובה לאירוע האלים בכניסה לשבת תרבות' kid='1_xlt65lcv' duration='51'']

"מתוך כבוד למזמינים הגעתי לרמת השרון כדי להשמיע ולשמוע. יש חילוקי דעות, דיאלוג הוא הדרך הטובה ביותר", אמר טיבי. "ההפגנה הייתה אלימה גם בכניסה, מישהו נתן לי מכה בראש במקל של הדגל, וגם ביציאה זרקו עלי חול ומכה עם השלטים. למרות נוכחות המשטרה. נתניהו הוא האחראי על ההתדרדרות בשיח, על האיומים, והוא אחראי על הפגיע בי ובחבריי".

במהלך כנס שבת תרבות בו השתתף, אמר טיבי כי "אם הייתה קמה ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת מבחוץ וגוש חוסם, אחד מהח"כים הערבים היה נרצח".

חבר הכנסת אסף זמיר, ראש צוות התגובות של כחול לבן, השתתף באירוע שבת תרבות בפתח תקווה, שם אמר: "מתווה תיאורטי של שלושה חודשים היה ראוי לשקול כדי למנוע בחירות, אם היה מדובר בכל אדם אחר מלבד נתניהו. אם הייתה דרך להבטיח את קיום ההחלפה הייתי תומך בזה. אבל אי אפשר להאמין לו ואין דרך. לכן גנץ חייב לכהן בשנתיים האחרונות".