ח"כ טיבי לח"כ בן ארי: "את חלאת אדם"

הח"כ מהרשימה המשותפת התפרץ לעבר הח"כית מיש עתיד במחאה שלא הביעה צער על מותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה: "בחיים לא אסלח לך שאת לא מצטערת על הריגתה". בן ארי הגיבה: "אני קיללתי מישהו מכם?"

זמן צפייה: 02:24

חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת התפרץ לעבר הח"כית מיש עתיד במחאה על כך שלא הביעה צער על מותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה, במהלך דיונים היום (רביעי) בכנסת. כך אמר לה: "בחיים לא אסלח לך שאת לא מצטערת על הריגתה".

עוד קודם לכן, ח"כ טיבי נשא דברים על אודות מעצרים של מבקרים במסגד אל-אקצא, כשבשלב זה חברת הכנסת בן ארי נכנסה לדבריו, והוא ענה לה: "כשאני מדבר את תירגעי, כי יש דבר שאני בחיים לא אסלח לך, על מה שאמרת באולפן שאת לא מצטער על הריגתה - את חלאת אדם. אני לא אמרתי שאני לא מצטער על האויבים שלי, את צריכה להתבייש".

[brightcove_iframe video_id='news-politics--part-2205181356' autoplay='0' credit='' desc='ח"כ מירב בן ארי בכנסת' poster='' kid='1_n81nwpa7' duration='33']

בשלב זה השניים נכנסו לעימות קולני בכנסת, שלאחריו ח"כ בן ארי עלתה לדוכן הנואמים ובכתה: "מה זו ההתנהגות הזו? אני קיללתי מישהו מכם? תכבדו את המקום הזה".