ח"כ אבו שחאדה נדבק בקורונה - דיוני הכנסת שתוכננו להיום בוטלו

לאחר ששלשום נהגו אובחן חולה, חבר הכנסת מבל"ד הודיע כי תוצאת בדיקת הקורונה שעשה נמצאה חיובית. ייתכן שח"כים נוספים ייכנסו לבידוד. "על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה"

זמן צפייה: 03:15

חבר הכנסת סמי אבו שחאדה מבל"ד הודיע הלילה (חמישי) כי נדבק בקורונה. זאת, יומיים אחרי שנודע כי נהגו נדבק. דיוני הכנסת שתוכננו להיום בוטלו. בהמשך תתקיים הערכת מצב של הגורמים המקצועיים שבה יוחלט באילו פעולות לנקוט. ייתכן שחברי כנסת נוספים יצטרכו להיכנס לבידוד. נוסף על כך, אבו שחאדה ביקש ממי שהיה בסביבתו להיכנס לבידוד.

אבו שחאדה ביקר בתחילת השבוע בסוכת האבלים של משפחתו של איאד אלחלאק, האוטיסט בן ה-32 ממזרח ירושלים שנורה למוות בשבת על ידי לוחמי משמר הגבול. משפחת אלחלאק נכנסה לבידוד.

"אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה", כתב אבו שחאדה. "הווירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לו להתפשט בצורה גדולה ומהירה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

קצין בדרגת סא"ל נפצע קשה מירי חברו באימון בדרום – מצבו יציב

"אי אפשר לסמוך על המדינה": בצפון מתמודדים עם נזקי הקורונה

ניסיון פיגוע דקירה סמוך למודיעין – המחבל נעצר

חבר הכנסת סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת
חבר הכנסת סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת | צילום: חדשות 13

אבו שחאדה הוא חבר הכנסת השני שנדבק בקורונה. כזכור, בתחיל אפריל הודיע שר הבריאות דאז, יעקב ליצמן, כי נדבק בווירוס. גם רעייתו אובחנה חולה. לאחר כשבועיים וחצי מסר כי הבדיקה הנוספת שעשה נמצאה שלילית וכי החלים מהנגיף.

בעקבות הידבקות ליצמן, שורה של בכירים עמם נועד מרגע הידבקותו ועד לאבחון המחלה נאלצו להיכנס לבידוד. בהם, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ראש המוסד יוסי כהן, פרופ' סיגל סדצקי ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ונוספים.