נתניהו בירך את השב"כ על פענוח הרצח בדומא: "לא נקבל טרור משום צד"

בפתח דבריו בישיבת הליכוד ביקש ראש הממשלה לברך את כוחות הביטחון והשב"כ, הן על תפיסתם של מבצעי הפיגוע בדומא והן על המצוד אחר המחבל בתל אביב. "אני מצפה מכולם לתת גיבוי מלא למשטרה, לשב"כ, למפכ"ל ולשר לביטחון פנים", הוא אמר

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה | צילום: רויטרס

רה
רה"מ בנימין נתניהו בזירת הפיגוע בתל אביב | צילום: ללא קרדיט

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא היום (שלישי) דברים בפתח ישיבת סיעת הליכוד ובירך את שירות הביטחון הכללי על פענוח רצח בני משפחת דוואבשה בדומא.

"רצח הוא רצח, טרור הוא טרור, אנחנו לא נקבל זאת משום צד שהוא וגם לא נקבל כפירה בחוקי המדינה ובשלטון החוק מקיצונים מכל צד שהוא", אמר ראש הממשלה בנושא.

נתניהו התייחס גם למצוד הנרחב אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי בתל אביב, וטען כי מערכת הביטחון פועלים ללא הפסקה בכדי לשים את ידיהם עליו. "השב"כ והמשטרה מפעילים את כל הכלים וכל האמצעים שברשותנו כדי לתפוס אותו", הוא אמר.

"אני מצפה מכולם לתת להם גיבוי מלא - למשטרה, לראש השב"כ ולאנשיו, למפכ"ל ולשר ביטחון הפנים. הם עובדים סביב השעון", הוסיף נתניהו, "אגב, גם אני עובד סביב השעון. כשקשה אנחנו לא מתעייפים, אנחנו עובדים יותר קשה. וכשקשה, אנחנו לא הולכים לישון".

עמירם בן אוליאל, נאשם ברצח בני משפחת דוואבשה בהצתת הבית בדומא
עמירם בן אוליאל, נאשם ברצח בני משפחת דוואבשה בהצתת הבית בדומא | צילום: ללא קרדיט

כמו כן, התייחס נתניהו לביקורות שהושמעו נגדו בימים האחרונים, על הפליית המגזר הערבי בארץ. "אני לא מקבל את הביקורת הזו, היא מנוגדת לעובדות", אמר ראש הממשלה, "רק בשבוע שעבר הממשלה בראשותי אישרה תוכנית חסרת תקדים, כדי לצמצם את הפערים במגזר הלא יהודי".

"המדיניות שלנו ברורה", הוא סיכם, "אנחנו מצמצמים פערים, אנחנו פועלים בתקיפות נגד מי שמפר את החוק - וכך נמשיך לעשות".