ח"כ סלומינסקי: "אם השב"כ יסטה מהחוק - אפוצץ את פרשת ההצתה בדומא"

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, וחבר הבית היהודי, התראיין לערוץ 7 על רקע מעצר החשודים ברצח בני משפחת דוואבשה וצו איסור הפרסום על הפרשה - וטען כי מערכת הביטחון פוגעת ביהודים חםי מפשע בחיפושיה אחר האשמים. "יש לי שמועות שהשב"כ סוטה מהחוק", הוא טען. עוד הוסיף סלומינסקי: "הם החליטו על מישהו ועכשיו הם מחפשים הוכחות"

ח"כ ניסן סלומינסקי בכניסה לאולפן המטה המרכזי
ח"כ ניסן סלומינסקי בכניסה לאולפן המטה המרכזי | צילום: יעל אהרוני

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), התראיין היום (רביעי) לערוץ 7 ומתח ביקורת חריפה על התנהלות מערכת הביטחון בחקירת הצתת הבית בדומא, במסגרתה נעצרו לאחרונה חשודים ברצח בני משפחת דוואבשה.

לדבריו, מערכת הביטחון יצאה בהצהרות כי איתרה חשודים בשל הלחץ שהופעל עליה להשיג תוצאות, למרות שבפועל היא לא הצליחה לפענח את המקרה. "יש לי תחושה שבפרשת דומא מישהו יצא בכותרות ש'הנה אנחנו עומדים לפענח את הפרשה', ועכשיו המטרה מקדשת את האמצעים והם הופכים את העולם כדי למצוא הוכחות", אמר סלומינסקי.

ח"כ סלומינסקי טען כי הגיע לידיו מידע כי השב"כ נוקט בשיטות לא חוקיות בכדי לסחוט הודאות מהחשודים ואיים כי "יפוצץ" את הפרשה במידה ויתברר כי המידע אכן נכון.

זירת פיגוע ההצתה בכפר דומא בו נהרג תינוק בן כשנה וחצי
זירת פיגוע ההצתה בכפר דומא בו נהרג תינוק בן כשנה וחצי | צילום: רויטרס

"אם השב"כ יסטה מהחוק, ויש לי שמועות שהוא סוטה, אני לא אאפשר זאת ואפוצץ את העניין בדיון שאקיים עם כל הגורמים בפרשת דומא", אמר חבר הכנסת, "ישבתי עם ראשי השב"כ והודעתי להם על זה. הזהרתי אותם''.

בהמשך הראיון הוא הפנה אצבע מאשימה כלפי שר הביטחון משה יעלון. "תסביר לי מה זה - 'יש לי את האנשים ביד אבל אין לי הוכחות?', זה אבסורד", אמר סלומינסקי, "מאיפה אתה יודע שאלו האנשים אם אין לך הוכחות? הם החליטו על מישהו ועכשיו הם מחפשים הוכחות".